Hírek

Május 9., Európa-nap: az európai egység és szolidaritás ünnepe

Hetvenéves a Schuman-nyilatkozat, amely kijelölte az utat a mai Európai Unió felé. Most Európa egy olyan válsággal néz szembe, amelynek leküzdésében a szolidaritás fontosabb, mint valaha.   Május 9-én, az Európa-napon az európai békét és egységet ünnepeljük.  Ezen a napon   azokra emlékezünk, akik 1950-ben lefektették a mai Európai Unió alapjait. A koronavírus-válság idején azonban most […]

Tovább olvasom

Gőzerővel takarítunk idén tavasszal

Jelentős, kb. 50%-kal több gőztisztító készüléket vásároltak a MediaMarkt-nál az idei év első negyedévében 2019 azonos időszakához viszonyítva. Ez a kiugró érdeklődés vélhetően annak köszönhető, hogy épp a tavaszi nagytakarítás időszakában, a hazánkban kialakult koronavírus helyzetben még nagyobb figyelmet fordítottak az emberek a fertőtlenítésre az otthonukban is. A műszaki áruházlánc szakértői összegyűjtötték a gőztisztítókkal kapcsolatos […]

Tovább olvasom

A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem

Március közepén a koronavírus egyik napról a másikra átrajzolta Európa és Magyarország hétköznapjait. Az emberek nagy részét teljesen felkészületlenül érte, amikor a járvány hazai megjelenésével szinte egyidejűleg a kormány meghirdette a #maradjotthon kampányt, ezért mindenki elkezdte a legszükségesebb élelmiszerek, tisztítószerek, távmunkához és otthon tanuláshoz szükséges eszközök pánikszerű beszerzését.   Miközben a gazdaság szinte teljesen leállt, […]

Tovább olvasom

Óvatosan az online vásárlással: minden harmadik magyart ért már cybertámadás

Évek óta hasít az online vásárlás a hazai lakosság körében, mára a magyarok 33 százaléka költi a pénzét rendszeresen webáruházakban a Generali Biztosító legújabb felmérése szerint. A tendenciát erősíti a világjárvány okozta bezártság is, azonban nem árt az óvatosság, hiszen a válaszadók 34 százalékát érte már rosszindulatú támadás az online világban. A kutatás résztvevői számos […]

Tovább olvasom

A 2019-es dinamikus fejlődés után több mint 160 milliárdos visszaesést vár a Reklámszövetség 2020-ban

20 éves jubileuma alkalmával megújult a korábbi reklámtorta: A 2019-es médiatorta 245,08 milliárd forint, míg a most debütáló, a médiatortát is magába foglaló kommunikációs torta mérete 467,96 milliárd forint. A médiatorta 2019-es 9,73%-os, a GDP-nél dinamikusabb növekedését az is befolyásolta, hogy a 2019. évi médiatortában szereplő adatok az egységesített módszertan miatt már az árubartert is […]

Tovább olvasom

Európában beindultak a Ford gyártósorai, és a dolgozók visszatértek munkahelyükre

Hét héttel azután, hogy a COVID-19 járvány miatt a Ford felfüggesztette a termelést, Németországban, Romániában és Spanyolországban újra autók gördülnek le a gyártósorokról.   A szakaszos újraindítás részeként a munka először alacsonyabb kapacitással kezdődik, és a következő hónapokat a termelés fokozatos felfuttatása jellemzi majd, míg a vállalat újra visszaáll a teljes volumenű gyártásra. Kezdetben az […]

Tovább olvasom

Trendforduló: emelkedhet a vállalati behajtási ügyek száma

A gazdasági növekedéssel párhuzamosan folyamatosan csökkent Magyarországon a fizetésképtelenségi eljárások száma az elmúlt hat évben. A koronavírus-járvány hatására azonban 2021-ben már minden valószínűség szerint megfordul a pozitív trend. Már idén – várhatóan júniustól kezdődően – akár duplázódhat is a biztosítóhoz beérkező behajtási ügyek és kárigények száma és összege, jövőre pedig 13 százalékkal emelkedhet a bíróság […]

Tovább olvasom

CREWFLiX: új formátummal a fiatalokért

Különböző social platformokon népszerű tartalomgyártókkal fogott össze Szabyest, hogy egy új és közös formátumban érjenek el fontos üzenetekkel fiatalokat. A középpontban kisfilmek állnak, ezt övezi körül egy pre és post kommunikáció a szereplők önálló felületein és a közös csatornáikon egyaránt. Ez az összefogás több mint 1 millió követőt érint a legnépszerűbb közösségi média platformokon. Ez […]

Tovább olvasom

Még hónapokig otthon a gyerek – szorongás és bizonytalanság oldása a járvány alatt

Még egy hónapig az iskolások biztosan otthon maradnak, az óvodásoknak és bölcsődéseknek pedig csak egy részének biztosított az intézményi felügyelet. A helyzet bizonytalansága, az ingerszegény környezet és a barátok nélkülözése komoly lelki sérüléshez vezethet a gyerekek körében – ezt hivatott oldani a Blum program neves meseterapeuta, pszichológus és drámapedagógus csapata interaktív közösségi mesefeldolgozással a Generali […]

Tovább olvasom

Shortlistes a HPS Communication kampánya a Webby Awards-on

A Sport szelet tavalyi legizgalmasabb projektje shortlistre jutott az online kategória cannes-i versenyének is nevezhető Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette. A Webby Awards az egyik legrangosabb nemzetközi, online fókuszú verseny, amelyet idén már 24. alkalommal szerveznek meg. Így külön elismerés, hogy egy kizárólag magyar piacon ismert és elérhető márka számára készített, […]

Tovább olvasom