Hírek

Alapjaiban változik meg a vásárlók magatartása a krízis hatására

Az egészségügyi vészhelyzet a vásárlási szokásainkat is jelentősen átformálja – mutat rá az EY közel 5000 fő bevonásával készült nemzetközi kutatása. A fogyasztók a jövőben előnyben részesítik a belföldön gyártott termékeket és a társadalmilag hasznos márkák szolgáltatásait, amelyekért akár a jelenleginél is többet hajlandóak fizetni. Az átalakuló igényeket a cégeknek is követniük kell a túléléshez. […]

Tovább olvasom

Equilor: Az erős tőkepiac elengedhetetlen a gazdaság újraindításához

A lakosság megtakarítási hajlandóságának, a befektetési portfoliók szerkezetének változására, valamint a rugalmas és innovatív vállalatok megerősödésére számít az idén 30 éves Equilor Befektetési Zrt. A befektetési szolgáltató értékelése szerint a koronavírus-járvány hatására világszerte megjelenhet a recesszió, de az erős tőkepiaccal rendelkező országok egyszerűbben és gyorsabban fognak hozzáférni a gazdaság újraindításához szükséges forrásokhoz.   Az Equilor […]

Tovább olvasom

Ördög Ibolya: „Elképzelhető, hogy az idei év több újratervezést is tartogat”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a koronavírus-járvány idejéből.  Mai beszélgetőpartnerünk Ördög Ibolya, a Hyundai Hungary marketing és kommunikációs vezetője. A Hyundai óriási cég […]

Tovább olvasom

K&H: ultimátumot kapott a sárga csekk

Egyre inkább a mindennapok része az elektronikus bankolás a lakossági ügyfelek körében. A számok önmagukért beszélnek: a K&H e-bankjába közel 11 százalékkal többen léptek be az idén március 16-a és április 15-e között az egy hónappal korábbi időszakhoz képest. A koronavírus-járvány kitörése után a csekkbefizetések kaptak leginkább szárnyra: a bank ügyfelei egy hónap alatt március […]

Tovább olvasom

Hogyan képezz több száz kollégát a távolból?

Nem csak a munkavégzést alakította át a koronavírus, de a vállalati kultúra olyan elemeire is hatással van a rendkívüli helyzet és a tömeges home office, amelyeknek kifejezetten megtartó erejük van. Bár a korábban olajozottan működő megoldásokhoz nem feltétlenül kell mindenáron ragaszkodni, a Telenornál mégsem halasztották el a tanulásnak és önfejlesztésnek dedikált hagyományos vállalati rendezvényt, a […]

Tovább olvasom

A kórházi dolgozókért fogtak össze a Bridgestone munkatársai

Maszkokkal segítették a Bridgestone budapesti irodájának munkatársai a koronavírus-járvány frontvonalában harcoló kórházak dolgozóit. A 400 000 Ft értékű adományt a fővárosi Szent Imre Kórház és két vidéki, a ceglédi és a balassagyarmati kórház kapta meg. A kezdeményezést az alkalmazottak hirdették meg, és önkéntesen vehettek részt benne. A gyűjtéshez a budapesti iroda mind a 20 munkatársa […]

Tovább olvasom

Coop: a legkisebb település sem maradt ellátatlanul

A veszélyhelyzet és a hatósági korlátozások ellenére zavartalanul biztosítja 1500 település – főként kistelepülés – élelmiszerellátását a COOP Üzletlánc 2300 üzlete. A cégcsoport a gazdasági nehézségek közepette is szem előtt tartja, hogy polcain elsősorban magyar élelmiszerek várják a vásárlókat, dolgozói megfeszített munkáját pedig többféle módon honorálja.   Kórházakat, egészségügyi intézményeket, illetve nehéz helyzetbe került családokat […]

Tovább olvasom

Györke Zoltán: „Belátható időn belül legyen újra 100% economy!”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Mai beszélgetőpartnerünk, Györke Zoltán korábban a Lapcom vezetője volt, majd a Mediaworks regionális értékesítési igazgatója április végéig.   A […]

Tovább olvasom

Online debütál a Hűség című díjnyertes magyar dokumentumfilm

Május 15-étől online megtekinthető a Szekeres Csaba által rendezett Hűség című dokumentumfilm, amely a tavalyi Ars Sacra Filmfesztiválon első helyezést ért el. A rendhagyó filmforgalmazással együtt az alkotók elindítják Felejthetetlen Történetek elnevezésű projektjüket is: a film főszereplői által inspirálva egyedi történeteket gyűjtenek azokról a személyekről, akik szerettüket, közeli hozzátartozójukat ápolják, ápolták. Az összegyűjtött történeteket ünnepélyes […]

Tovább olvasom

K&H: a fiatalok többsége maga állja a játékszámlát

A fiatalok döntő része – 84 százaléka – játszik valamilyen kütyün, a legnépszerűbbek az okostelefonos és tabletes játékok – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. A 14-29 éves korosztály tagjainak kétharmada már költött ilyen jellegű időtöltésre. Komplett gépet 106-129 ezer forintért vettek, játékszoftvert pedig 22 ezer forintért. Többségük azt mondta, saját maga fizette ezeket a […]

Tovább olvasom