Hírek

Emirates: 456 millió dolláros nyereség

Sorozatban harminckettedik éve nyereséges az Emirates – derül ki a vállalatcsoport most közzétett Éves Jelentéséből. A csoportszintű árbevétel 28,3 milliárd dollár lett, amely 5 százalékkal alacsonyabb, mint a megelőző üzleti évben. Ennek két fő oka, egyrészt a dubaji nemzetközi repülőtér kifutópálya-felújítása okozta forgalomcsökkenés az első negyedévben, illetve a koronavírus-járvány hatása az utolsó negyedévben. A cégcsoport […]

Tovább olvasom

Colgate-Palmolive: 20 millió dollár a #SafeHands kampányra és a COVID-19 elleni védekezésre

A Colgate-Palmolive 14 millió forint értékben adományoz egészségügyi és higiéniai termékeket az Etesd nonprofit szervezeten keresztül az “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak a COVID-19 elleni védekezés támogatására Magyarországon. Az adomány a vállalat globális erőfeszítésének része a COVID-19 elleni harcban, ahogyan az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által indított #SafeHands kezdeményezésben […]

Tovább olvasom

Kétszer akkor növekedés volt Magyarországon, mint Európában – a lízingpiac készen áll a gazdaság újraindítására

Továbbra is jóval nagyobb ütemet diktál a magyar lízingpiac, mint az európai. A múlt évben az európai piacon az új szerződések összege 3,1 százalékkal nőtt, szemben a magyarországi 7 százalékos többlettel – közölte a Magyar Lízingszövetség. Bár a koronavírus-járvány negatív hatásai mind az európai, mind a magyar lízingcégeknek kihívást jelent, a társaságok készen állnak  a […]

Tovább olvasom

Vidéken ismét megnyílnak a Springfield és Women’secret üzletek

Közel száz Tendam márkaüzletet nyitnak újra a nemzetközi piacokon. A Tendam csoport – amelyhez a Women’secret, Springfield és Fifty márkák is tartoznak – a napokban világszerte újra megnyitja üzleteit.   A Tendam Európa egyik vezető divatvállalata, amelyhez a Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield, Women’secret és Fifty márkák tartoznak. A csoport világszerte több mint 90 üzletét […]

Tovább olvasom

Digitálisan és fenntarthatóan a társadalomért

A társadalmi felelősségvállalás a nagyvállalatok fenntarthatósági stratégiájának évek óta jelentős alkotóeleme, aminek ebben a bizonytalan időszakban még kiemeltebb szerepe lehet. Az aktuális társadalmi igényekre reagálás, illetve az előremutató digitális megoldások és innovatív programok nyújthatnak hatékony segítséget a vírusjárvány idején és hosszú távon is – hívja fel a figyelmet a K&H a társadalom és a gazdasági […]

Tovább olvasom

Elismerésben részesült a Táborfigyelő

A Táborfigyelő gyermektábor-összehasonlító portál 2019 év végén indított „Táborminősítő, Magyarország egyetlen táborértékelő rendszere” projektje a Magyar Innovációs Nagydíjon a bírálóbizottság értékelése alapján jelentős innovációnak minősült.   A Magyar Innovációs Nagydíjon értékelt Táborminősítő.hu célja, hogy könnyű eligazodást kínáljon a családoknak, sátras értékelésével egyértelműen, ránézésre benyomást adjon a szülőnek, hogy milyen minőségű egy-egy tábor. Az értékelő rendszer nem […]

Tovább olvasom

Géczi Tamás: „Egymással szolidárisan viselkedve túljutunk a legnehezebb hónapokon”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a járványhelyzet idejéből. Mai beszélgetőpartnerünk Géczi Tamás, az Inspira Research ügyvezető partnere.   Az Inspira Research deklarált célja […]

Tovább olvasom

Digitális átállásból jól vizsgáztak a diákok – kutatás a távoktatás megéléséről

Lezajlottak az írásbeli érettségik, de hogyan hatott az ide vezető, érettségizőket is érintő út a felkészülésre? A Telenor megbízásából az Ipsos által végzett kutatásból kiderül, hogy a kedvezőtlen körülmények ellenére a diákok többsége szerint jól ment a váltás a távoktatásra és szeretik ezt a megoldást. A válaszadók szerint leginkább a személyes találkozást és az osztályközösséget […]

Tovább olvasom

P&G: 21 tonnányi termék a Magyar Vöröskeresztnek, és ez még csak a kezdet

A mindennapi fogyasztási cikkeket gyártó Procter & Gamble 21 tonnányi egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket adományozott a Magyar Vöröskeresztnek, hogy támogassa azokat, akiket a világjárvány a leginkább érintett. A szervezet az adományokat rászoruló családok és saját intézményei (családok átmeneti otthonai és hajléktalanokat ellátó intézmények) számára juttatja el országszerte. A COVID-19 világárvány kitörésének kezdete óta […]

Tovább olvasom

Tíz év garancia a jövőre érkező Lexus akkujára

A világ vezető környezetbarát luxusautógyártója, a városi forgalomban akár 50-80%-ban tisztán elektromos közlekedést lehetővé tévő öntöltő hibrid elektromos autók fejlesztésében több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező, és jelenleg is a világ legfejlettebb, negyedik generációs hibrid rendszerét kínáló Lexus első akkumulátoros elektromos autója, az UX 300e jövőre érkezik. A ma mintegy 95%-ban öntöltő hibrid elektromos hajtással […]

Tovább olvasom