Hírek

RTL Klub: véget ért a Made in Karantén

Hatszor egymillió forintot osztottak ki az RTL Klub tehetségkutatójában, a Made in Karanténban, ahol hétről hétre a zsűri által legemlékezetesebbnek, legkreatívabbnak tartott házi videók készítői közül egyvalaki egymillió forintot nyert.   A zsűri szerint a pénz minden esetben „jó helyre ment”. Szabó Győző „vérszívásban” rengeteget tanult Gáspár Lacitól és ByeAlextől. Sztarenki Dóri pedig nem is […]

Tovább olvasom

Információátadás másképp: anti-reklám egy virális termékcsaládról

Vajon a klasszikus reklámeszközökkel megállítható egy világjárvány terjedése? A Greenroom reklámügynökség a vírust megszemélyesítve segít megérteni, hogy az egyetlen megoldás az, ha nem hagyjuk szabadlábon fertőzni. De miért is volt erre szükség? Mert bár minden kormányzati és nem-kormányzati csatorna a koronavírussal van tele, a rengeteg nyomasztó hír – és az időközben beindult tavasz – miatt […]

Tovább olvasom

EFOTT: augusztus végén megrendezik

Az EFOTT szervezőcsapatának bejelentése szerint, nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy idén se maradjon el az év legnagyobb hallgatói bulija. A fesztiválozók véleményének kérdőíves felmérése után úgy döntöttek, hogy amennyiben az egészségügyi helyzet, valamint a rendelkezések engedik, 2020. augusztus 26-30. között megtartják a rendezvényt a Velencei-tó északi partján. Az egyik legnagyobb fellépőként előzetesen már bejelentett Flo […]

Tovább olvasom

Growww Digital: tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad. A Growww Digital digitálismarketing-ügynökség 150 közép- és kelet-európai webáruház értékesítési és látogatási adatait elemezte. Bár a változások mértéke szektoronként eltérő, átlagosan 120%-kal, azaz több mint kétszeresével […]

Tovább olvasom

Újdonságokkal és jótékonysággal indítja a nyarat a NUBU

Jóga-inspirálta kényelmes kollekcióval, egyedi, funkcionális maszkokkal és Tihannyal közös együttműködéssel nyitotta meg a nyári szezont a népszerű hazai divatmárka, a NUBU. Biztonsággal és tudatossággal a főszerepben buzdítja belföldi, felelősségteljes utazásra követőit a márka. A világban kialakult helyzetnek köszönhetően a belföldi nyaralások szezonjának ígérkezik az idei nyár. A hétvégi tihanyi szezonnyitó sajtóreggelin kiderült, hogy a balatoni […]

Tovább olvasom

Húsz éve ítélik oda a Rátz Tanár Úr Életműdíjat a természettudományokat tanító legkiválóbb pedagógusoknak

Huszadik alkalommal indul a Rátz Tanár Úr Életműdíj pályázati időszaka – az Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért idén is kiadta a pedagógus Kossuth-díjként emlegetett pályázatot. Az Életműdíjat és a vele járó 1,5 millió forint anyagi elismerést a közoktatás 5-12. évfolyamaiban biológiát, fizikát, matematikát vagy kémiát tanító pedagógusok közül két-két tanár nyerheti el. A pályázati időszak […]

Tovább olvasom

Pálmaolaj-tévhitek

Miközben a pálmaolaj rengeteg élelmiszerben, kozmetikumban megtalálható, az elmúlt időszakban számos tévhit és ezekből fakadó ellenérzés merült fel ezzel az összetevővel kapcsolatban. Tényleg érdemesebb lenne más növényi olajokkal kiváltani, vagy esetleg bojkottálni ezeket a termékeket? Most összegyűjtöttük a pálmaolajjal kapcsolatos legnépszerűbb félreértéseket és a megoldásokat. Nem lehet egyszerűen lecserélni A Természetvédelmi Világalap (WWF) is elismeri[1], […]

Tovább olvasom

Procter&Gamble: 24 raklap női higiénés termék az UNICEF Magyarország részére

A Procter & Gamble a járvány kitörése óta folyamatosan segít globális, országos, és helyi szinteken is. A héten 24 raklap, több mint negyvenezer csomag női higiénés terméket szállítottak az UNICEF Magyarország részére, amely a termékeket gyermekvédelmi intézményeknek, iskoláknak és kórházaknak juttatja el, hogy elősegítse az iskoláskorú lányok alapvető higiéniai szükségleteinek biztosítását. A járvány kezdete óta […]

Tovább olvasom

Idén nem lesz sem Arany Penge, sem M+lista

A MAKSZ idén nem rendezi meg az Arany Pengét idén, valamint a Kreatív Magazinnal közös M+lista sem adják ki 2020-ra – adta hírül a szervezet közleménye.   A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége a széleskörű iparági egyeztetéseket követően úgy döntött, hogy a vírushelyzetre való tekintettel 2020-ban nem rendezi meg az Arany Penge Kreatív Fesztivált. A szövetség […]

Tovább olvasom

Új ügyfélkapcsolati vezető a Solutions-nél : Dr. Pintér Dániel Gergő lett az  ügynökség account directora  

A Pákolicz Attila tulajdonos-ügyvezető által irányított Solutions a vállalati és termékkommunikáció mellett szervezet- és üzletfejlesztéssel, illetve felsővezetői kommunikációs tanácsadással foglalkozik. Az ügynökség magyar start-upoknak – például a világ első okoshotelét megnyitó TMRW Hotelsnek –, KKV-knek  és többek között olyan nemzetközi cégeknek dolgozik, mint az ALDI vagy a TUI.     A Solutions csapatát 2020 februárjától új account director erősíti Dr. Pintér Dániel Gergő személyében, aki korábban kommunikációs vezetői és válságtanácsadói feladatokat látott el közintézmények és nagyvállalatok megbízásából, és az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának elnöke.  A szakember munkakörébe stratégiai és kríziskommunikációs tanácsadás, valamint az ügynökség szolgáltatásainak és napi munkájának összefogása tartozik. […]

Tovább olvasom