Hírek

Új vezérigazgató a Cofidis Magyarországi Fióktelepének élén

Decembertől a csehországi Cofidis korábbi vezérigazgatója, Jean-François Rémy kerül a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezérigazgatói posztjára. A nemzetközi és közép-európai régiós tapasztalattal rendelkező vezető Holló Bence helyét veszi át, aki 12 évig állt a hitelintézetet élén.  Az új vezető folytatni fogja a cég korábbi stratégiáját, erősen fókuszálva a cég innovatív megoldásaira és digitális fejlesztéseire.   Jean-François […]

Tovább olvasom

Megjelent a Coca-Cola HBC Magyarország Fenntarthatósági Jelentése

2019-ben a Coca-Cola HBC AG vállalat­csoport új, 2025-ig szóló növekedési stratégiát hirdetett. A vállalati stratégia öt kulcsfontosságú pillérre épül, melyek mindegyike alapvető fontosságú a felelős, fenntartható növeke­déshez, mely értéket teremt a vállalat és érintettjei szá­mára is. Ez a stratégia szorosan összekapcsolódik az ENSZ által meghatározott Fenntartható Fejlődési Célokkal (SDG-k), melyek kijelölik azt az útvonalat, amin […]

Tovább olvasom

Nyerő Páros: vitától volt hangos a villa

Az esti játék során előtörtek az érzelmek. A párok hangos szóváltásba keveredtek.   „Van benned valami komplexus!” Az olimpiai kajakozó teljesen kifakadt a Michelin-csillagos séfre, akinek a viselkedése egyre inkább kicsapja nála a biztosítékot…   „Olyan gyönyörűek a szemeid, mint az adóhatóságon Rozikának!”  Járai Máté a legfurfangosabb bókokkal illette szerelmét, aki eközben majd megfagyott a […]

Tovább olvasom

Mobilos játék-applikációval tanulhatnak meg a fiatalok bánni a pénzzel

A koronavírus negatív gazdasági hatása szinte mindannyiunk pénztárcáját megtépázza, így manapság még inkább előtérbe kerül a magyarok pénzügyi tudatossága, pontosabban az ezen a téren tapasztalt hiányosságok. Abban világszinten szakértői konszenzus van, hogy a pénzügyi ismereteket a legjobb már gyerekkorban elsajátítani. Erre viszont a hagyományos oktatási módszerek nem igazán alkalmasak. Élményt nyújtva, szórakoztatva kell tanítani, amire […]

Tovább olvasom

Az Avantgarde lett a Hamé kommunikációs ügynöksége 

Az Avantgarde Groupot bízta meg a Hamé Hungária Kft. a digitális és PR márkakommunikációjával, amely egyből két kampánnyal indít. A cég ajánlás útján választotta az Avantgarde-ot.   Az egészséges életmód ösztönzésére és a halfogyasztás fontosságára és előnyeire hívta fel a figyelmet a vállalat és az ügynökség. A kampány a márka egyre népszerűbb halpástétom termékeit támogatja, […]

Tovább olvasom

Három hónappal jár a versenytársak előtt a Toyota a hazai újautópiacon

A Toyota idei szárnyalása példa nélküli a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon: a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert márka január és szeptember között 16,4%-al növelte újautó értékesítéseit az előző év azonos időszakához képest, miközben a piac több, mint ötödével, 20,7%-al esett vissza. A Toyota így 9988 új autó értékesítésével, 3,8 százalékpontos növekedést jelentő 12%-os […]

Tovább olvasom

Körkérdés a tévés piac állapotáról I. – Csikesz Erika helyzetértékelése

A két legnagyobb kereskedelmi televízió értékesítési igazgatóját és a két nagy sales house ügyvezetőjét, azaz három szakembert kérdeztünk a tévés piac aktuális állapotáról és a fellendülés esélyeiről. Elsőként Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója válaszait közöljük. (Mindhárom interjú szeptember első hetében készült – a szerk.)   Mindannyian szép reményekkel vágtunk neki a 2020-as […]

Tovább olvasom

Álarcos énekes: dupla leleplezés az ötödik adásban

Az Álarcos énekes ötödik adásában, a műsor történetében először két leleplezés is történt.  Rögtön a műsor elején egy váratlan fordulattal, az egyik maszk saját otthonából leplezte le magát, mert a koronavírus-járvány miatt búcsúzni kényszerült az Álarcos énekestől! Ezúton kívánunk jobbulást a Röfinek, aki a népszerű színésznőt, Liptai Claudiát rejtette.     Ő leplezte le magát […]

Tovább olvasom

Az Oracle frissíti felhős alkalmazás portfólióját, hogy jobban megfeleljen az új gazdasági kihívásoknak

A 2020-as év újfajta kihívásokat hozott a vállalatok számára minden területen: a pénzügyi terveket újra kellett írni, a beszerzési és értékesítési csatornák megváltoztak, megnőtt az online marketing jelentősége, gyakran megváltozott a munkavégzés helye és módja és a munkatársakra kiemelt figyelmet kell szánni. Az Oracle fontos újításokat jelentett be felhős alkalmazáspalettája csaknem minden termékében, hogy ügyfelei […]

Tovább olvasom

Az online piacterek erősíthetik a magyar vállalkozásokat

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás […]

Tovább olvasom