Hírek

Az Együtt az Autistákért Alapítvány a TikTokon edukálja a fiatalokat

Az Együtt az Autistákért Alapítvány legújabb social media felülete a fiatal generáció autizmussal kapcsolatos edukációjára, az autizmus spektrumzavarral élők megértésének elősegítésére helyezi a hangsúlyt. Az ACG Reklámügynökség közreműködésével indított TikTok oldalt – amely ma már több ezer emberhez jutott el – influencerekkel és autizmussal élőkkel készített könnyed kisfilmek színesítik. Az Alapítvány az első hazai karitatív […]

Tovább olvasom

Mostantól XXXLutz áruházak várják a vásárlókat

Befejeződött az egykori Kika lakberendezési áruházak átalakítása. A lezárult márkaváltás révén mostantól az új tulajdonos, az XXXLutz nevén működnek tovább az üzletek – jelentették be a budaörsi XXXLutz Áruház ünnepélyes megnyitóján. A budaörsi áruház mellett a két budapesti, a győri, a debreceni és a pécsi áruház is megújult arculattal, óriási nyitási akciókkal várja a vásárlókat. […]

Tovább olvasom

Csalók élnek vissza az ALDI nevével

Jogtalanul és megtévesztő módon használják ismeretlen csalók online nyereményjátékukhoz az ALDI logóját. A 7000 forintos ALDI ajándékkártyát ígérő hirdetéshez és a regisztrációhoz kötött aktivitáshoz az ALDI Magyarországnak nincs köze, ezért a vállalat arra kéri a felhasználókat, hogy ne kattintsanak a vélhetően adathalász reklámra.   A közösségi médiában terjed annak a nyereményjátéknak a hirdetése, amely megadott […]

Tovább olvasom

Az ABB töltési megoldásokat biztosít a Dongfeng Honda különböző típusú elektromos járműveihez

A váltó- és az egyenáramú töltőket a Dongfeng Honda – a kínai Dongfeng Motor Group és a japán Honda Motor Company által létrehozott vegyesvállalat – rendelte meg a legkeresettebb modellek gyári végellenőrzésének támogatására.   Az ABB egységeit beépítették az elektromos járművek gyártósorába, és így minden gépjármű próbatöltését el tudják végezni, mielőtt az elhagyná a gyár […]

Tovább olvasom

Csatlakozik a Google az Európai Önszabályozó Szervezethez

Történelmi pillanat az önszabályozás rendszerében a Google csatlakozása az EASA-hoz, az európai országok önszabályozó és a reklám szakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezethez. A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA részévé.   A EASA üdvözli a Google-t mint első vállalati tagot, amely […]

Tovább olvasom

Szabó Zoltán decembertől az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója

Szabó Zoltán 2000 óta, húsz éven át dolgozott az Indexnél. Kulturális újságíróként kezdte, nevéhez fűződik a Comment:com tévékritikai blog elindítása, amely sok éven át nemcsak a legnépszerűbb médiával foglalkozó oldal, de a legolvasottabb magyar nyelvű blog is volt.   2011 és 2014 között az Index kultúra rovatát vezette, majd 2014-ben a Blog.hu tartalmaiból válogató Index2 […]

Tovább olvasom

Friderikusz Sándor visszatér az RTL Klub képernyőjére

Életünk története – sztárpárok jövőutazása címmel vadonatúj talk show-val tér vissza az RTL Klub képernyőjére a Friderikusz Sándor, aki vendégeivel különleges időutazást tesz jelenből a jövőbe. Az Életünk története – sztárpárok jövőutazása házigazdája Friderikusz Sándor lesz, aki beszélgetőpartnereit a műsor egy-egy pontján maszkmesterek segítségével évtizedekkel öregítve repíti előre az időbe. A műsor epizódonként két ismert […]

Tovább olvasom

A közösség erejére épít az E.ON új márkakampánya

A zöldebb jövő, a fenntartható új energiavilág a közösségekben rejlő erőre épül, mondja az E.ON Hungária Csoport most induló új márkakampánya, amelynek fő üzenete: „Mi együtt nem ismerünk lehetetlent!”. Az év végéig tartó kampányban az energiavállalat arra hívja fel a figyelmet, hogy ha összefogunk, együtt, közösen valódi sikereket érhetünk el, és mindannyiunk számára jobbá alakíthatjuk […]

Tovább olvasom

Egészségértés: a magyarok többsége kétkedve fogadja a médiából érkező egészségügyi információkat

A magyarok többségének problémát okoz megítélni, mennyire megbízhatóak a médiából érkező, betegségekkel kapcsolatos információk, ötödüknek gondot okoz továbbá hiteles információt találni a szükséges szűrővizsgálatokkal és védőoltásokkal kapcsolatban – derül ki az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) megbízásából végzett országos reprezentatív kutatásból. A kutatás eredményei ismét rávilágítottak, hogy az egészségértés fejlesztése az egészségügy összes szereplője számára értéket […]

Tovább olvasom