Hírek

Így dobjuk fel az unalmas uzsonnákat, tízóraikat!

Rendkívüli időszakon vannak túl az iskolás gyerekek és a szüleik, hiszen közel féléves távollét után kellett visszatalálniuk a normál iskolaidőszakban megszokott kerékvágásba, vagyis a rohanós hétköznapokba. Épp jókor jön hát az őszi szünet, hiszen egyrészt mindenki kifújhatja magát egy kicsit, másrészt most lehet időt találni akár arra is, hogy elgondolkodjunk azon, miként lehetne változatosabbá, könnyebben […]

Tovább olvasom

Kiderült, kik az idei év Pénzmesterei

Az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének (Pénztárszövetség) legfrissebb, reprezentatív felmérése szerint a hazai lakosság kevesebb, mint 40%-a rendelkezik egészségcélú, és mindössze 32%-a kifejezetten nyugdíjcélú megtakarításokkal. Az eredmények javítása érdekében a szövetség küldetése az, hogy már középiskolás korban felhívja a fiatalok figyelmét a pénzügyi tudatosság és az öngondoskodás fontosságára. E célból már második alkalommal rendezték meg az […]

Tovább olvasom

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett különböző,  médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról. A kutatás a kijárási korlátozás időszaka alatt, 2020. április 14-17 között zajlott. Az eredményekből az derült ki, hogy a különböző médiumok más-más fogyasztói motivációkhoz kapcsolódnak, miközben vannak átfedések is.   Az Atmedia már tavasszal elkezdte a felkészülést az őszi […]

Tovább olvasom

Jön a 4. Regional Startup and Innovation Day

Erős jövőképpel, magabiztos digitális tudással rendelkeznek a hazai fiatalok, a legtöbben saját vállalkozásban vagy cégvezetőként dolgoznának – derült ki a Hiventures reprezentatív felméréséből. A legtöbben szívesen dolgoznának startupban, a fiatalok fele szívesen indítana is ilyen céget, ehhez azonban bátorság, kreativitás és kitartás kell. A vállalkozó kedvű fiataloknak november 12-én a Hiventures szervezésében megrendezésére kerülő 4.  […]

Tovább olvasom

Házassági leckék középhaladóknak: egy hét múlva ősbemutató

Október 30-án újabb hazai ősbemutatóval várja a közönséget a budapesti Centrál Színház. Az immár évek óta nagy sikerrel játszott Házassági leckék középhaladóknak „folytatásában” Florian Zeller francia író újragondolta az eredeti előadás alaphelyzetét és egy frenetikus este erejéig újra összehozta ugyanazt a négy szereplőt. Így Puskás Tamás rendezésében a nézők  ismét együtt láthatják a színpadon Stohl […]

Tovább olvasom

A nappaliból az MTV EMA vörös szőnyegére? Nem lehetetlen!

Alig néhány hét van hátra az év egyik legnagyobb zenei eseményéig, az MTV EMA-ig, melynek virtuális vörös szőnyegére bárki felléphet, aki részt vesz a zenecsatorna játékán, és a kiválasztottak közé kerül.     A MTV Europe Music Awards idén rendhagyó eseménynek ígérkezik a hazai rajongók számára, hiszen 2020-ban Magyarország is a gála hivatalos partnere! Ennek […]

Tovább olvasom

Starbucks: egyre többen választják a házhozszállítást

A 2020-as év bebizonyította, hogy egyedül a változás állandó, és a kiszámíthatatlan környezetben kizárólag azok a szervezetek képesek a fejlődésre, amelyek észreveszik a benne rejlő lehetőségeket, és képesek alkalmazkodni az új kihívásokhoz. A Starbucks a váratlan és szokatlan helyzetre gyorsan reagált, így a kávézólánc 29 hazai üzletéből már van lehetőség az érintésmentes házhozszállításra a Netpincér […]

Tovább olvasom

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítását hajtja végre a változás jegyében

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot. Az Accenture Interactive részeként működő Droga5 kreatív ügynökség által kidolgozott, „Let there be change!” szlogennel indított márkakampány középpontjában a változásban rejlő erő és szépség áll, de rávilágít az Accenture szakértelmének mélységére […]

Tovább olvasom

ORFK-OBB: „Látni és látszani 2020” kampány októbertől december elejéig

Az ORFK-OBB idén október 19. és december 6. között rendezi meg „Látni és látszani 2020” kampányát, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet az őszi időjárás okozta vezetésbiztonsági kihívásokra. Ebben az időszakban a járművezetők felelőssége járművük felkészítése a megváltozott út- és fényviszonyokra. Az őszi-téli átállással kapcsolatos felkészülés időszerű, melynek keretében fontos a futómű, az akkumulátor, a világítás […]

Tovább olvasom

Kiberbűnözés: a magyar iskolák is célkeresztben vannak  

A magyar iskolák sincsenek biztonságban a digitális bűnözők akcióival szemben. A rosszindulatú támadások száma az oktatási intézmények esetében is roppant magas, a terhelés pedig a digitális oktatás alatt csak növekedett – hívja fel a figyelmet a Panda Security, az iskolák védelmét biztosító végpontokon regisztrált események alapján. Éppen ezért minden hálózaton kritikus fontosságú a megfelelő védelem […]

Tovább olvasom