Hírek

Újabb sztárfellépők az MTV EMA gálán

A november 8-án érkező MTV EMA gálaest egyre bombasztikusabbnak ígérkezik. A korábban bejelentett fellépők, mint Sam Smith, Maluma vagy Zara Larsson után további nagy nevek érkeztek. Alicia Keys mellett Jack Harlow, Tate McRae, DaBaby és Karol G bővíti a line-upot. A zene európai ünnepe kapcsán a 2019-es év Legjobb magyar előadója, Király Viktor is felidézte […]

Tovább olvasom

A Toyota alapító tagja lesz az újonnan felálló Japán Hidrogén Szövetségnek

A melléktermékként tiszta vizet kibocsátó abszolút zöld hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia vezető fejlesztőjeként a Toyota alapító tagja lesz a hamarosan megalakuló Japán Hidrogén Szövetségnek. A világ legzöldebb autógyártójaként is ismert, a Lexus prémium márkát is jegyző Toyota korábban mintegy 5700, a hidrogén üzemanyagcellás technológiával kapcsolatos szabadalmat osztott meg ingyenesen a versenytársaival. Amellett, hogy a Toyota […]

Tovább olvasom

Okosszerződés: a biztonságos digitális ügyintézés kulcsa

Hogyan digitalizálhatók biztonságosan és hitelesen az e-kereskedelem vagy éppen a közszféra szolgáltatásai, az ingatlanok adásvétele vagy éppen a biztosítási ügyintézés? E kérdéssel a koronavírus-világjárvány miatt egyre gyakrabban szembesülünk. A megoldás az okosszerződés lehet, amely pontos, átlátható, megbízható, biztonságos digitális megállapodásokat tesz lehetővé – derül ki az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértőjének elemzéséből.   […]

Tovább olvasom

Ízelítő a Márkamonitor magazin 2020/2-3. számából

Lapunk október elején összevont számmal jelentkezett, 100 oldal terjedelemben. A tematikát ezúttal az SDG (Sustainable Development Goals, Fenntartható Fejlődési Célok) hazai megvalósulásának helyzetét elemző írások töltötték ki, de foglalkoztunk az e-commerce, a jog, a sport, a művészet, a turizmus aktuális kérdéseivel is. Ezekből idézünk most néhány bekezdésnyit.   „Nézzünk meg közelebbről egy nagy céget: ez […]

Tovább olvasom

Jelentős műanyagcsökkentési eredményeket ért el az Unilever

A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére kitart a termékcsomagolásokban felhasznált műanyagok mennyiségének csökkentése mellett az Unilever. A többek közt a Dove, Axe, Lipton és Knorr márkáiról ismert, Magyarországon három gyártóbázissal jelen lévő vállalat globálisan 75 ezer tonnára növelte az újrahasznosított műanyagok felhasználását az elmúlt egy évben. Ez számottevő növekedés 2019-hez képest, és immár a vállalat teljes […]

Tovább olvasom

Tudnivalók a ©, ® és ™ jelzések jelentéséről és használatáról

A fenti jelölésekkel gyakran találkozunk, és sokunkban felmerül a kérdés, hogy valójában mit is jelen­tenek, használatukkal kapcsolatban van-e valamilyen kialakult szabályrendszer, feltüntetésük vajon kötelező-e vagy csak megengedett, illetve mikor tilos és mikor indokolt.   A © jel egy műnek a szerzői jogról szóló törvényben (vagy külföldi mű esetében az adott országban érvényes szerzői jogi szabályozásban) […]

Tovább olvasom

A Scope Ratings GmbH első alkalommal értékelve BBB+ hitelminősítést adott a Magyar Telekomnak

A Magyar Telekom bejelenti, hogy a Scope Ratings GmbH első alkalommal minősítette a Társaság kibocsátói hitelkockázati besorolását BBB+ szintre, amelyhez stabil kilátás tartozik.   A hitelminősítő besorolását támogatta a Társaság nem ciklikus, válságálló üzleti modellje, a magyar mobil és vezetékes piacon elfoglalt vezető pozíciója, a széles és diverzifikált ügyfélköre, valamint a megfelelő likviditási profilja. A […]

Tovább olvasom

A Bridgestone új motorabroncsai magasabb szintekre emelik a motorozást

A Bridgestone bejelentette a sport-túra motorok kategóriájának új, meghatározó abroncsát, a Battlax Sport Touring T32-t és T32 GT-t. A legkorszerűbb, Pulse Groove Pattern technológiát alkalmazó abroncs a korábbi verzióhoz képest még jobb teljesítményt nyújt nedves utakon. Az abroncs kialakításának köszönhetően 13 százalékkal nagyobb érintkezési felületet, illetve hét százalékkal rövidebb féktávolságot biztosít, mint elődje. A T32 […]

Tovább olvasom

A cégek nagy része még mindig nem veszi elég komolyan a fertőtlenítést

Szeptember és október folyamán nem reprezentatív online kutatást végzett 5 hazai szektorra kiterjedően a Cleartex Kft. Ezek az ipari létesítmények, az irodaházak és közintézmények, a szolgáltató szektor, a létesítménygazdálkodást folytató vállalkozások és a HORECA (hotel, étterem és kávézó) szektor egységei voltak. A kitöltők 56%-a vidéki, 44%-a budapesti vállalkozás. Az elfelejtett védelmi vonal – a cipőtalpak […]

Tovább olvasom

Nemzetközi konferencia a megtévesztő reklámokról

2020. november 6-án, immár nyolcadik alkalommal kerül sor a Pázmány Péter Katolikus Egyetem JÁK Versenyjog Kutatóközpontja szervezésében a megtévesztő reklámok és egyéb tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok aktuális kérdéseit bemutató angol nyelvű konferenciára. Az ezúttal az online térben megrendezésre kerülő eseményt Rigó Csaba Balázs, a Gazdasági Versenyhivatal elnöke nyitja meg. A GVH gyakorlatáról Bak László elnökhelyettes fog […]

Tovább olvasom