Hírek

A Highlights of Hungary keresi az év 55 legkiválóbb magyar teljesítményét

A Highlights of Hungary nagykövetei az idei évben újra felkutatják az év 55 legkiválóbb magyar teljesítményét, kategóriák nélkül. A nagykövetek között olyan közéleti személyiségek szerepelnek, akik saját szakmájukban jelentős sikereket értek el. Idén először bárki segíthet a nagyköveteknek a jelölésben. Az arculatfrissítésen átesett Highlights nagy lendülettel vágott bele az idei évadba: kiegészült új nagykövetekkel, így […]

Tovább olvasom

Egy cég túlélése múlhat azon képes-e beazonosítani kulcsmunkavállalóit

Tíz munkavállalóból csak kettő érzi úgy, hogy a teljesítményének értékelése és a munkaadójától kapott visszajelzés megfelelő motivációt jelent és kimagasló munkavégzésére ösztönzi – derül ki a Gallup Intézet korábbi nemzetközi felmérésből. Ez az adat lesújtó és jól jelzi, hogy egy cégnek kiemelten kell kezelnie a munkavállalói teljesítményértékelést. A jelenlegi helyzetben ez még inkább igaz, hiszen […]

Tovább olvasom

Lemaradásban a magyarok napi zöldség- és gyümölcsfogyasztása

Az 1-3 éves gyermekek zöldség- és gyümölcsfogyasztása még eléri a WHO által javasolt napi bevitelt, ám ez a mennyiség az életkor növekedésével párhuzamosan csökken. Az 1-3 éves gyermekek naponta 41 dkg zöldséget és gyümölcsöt esznek. A 4-10 évesek már csak 34 dkg-ot, míg a 11-18 évesek csupán 27-et, derült ki a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének […]

Tovább olvasom

Aki Kínából rendelne karácsonyi ajándékot, most tegye meg!

A koronavírus-járvány miatt jelentősen drágultak a nemzetközi szállítmányozási díjak, az Európai Unión kívülről érkező termékek esetében akár több hetes csúszások is fennállhatnak. Sas Gábor, a Rosas Kft. logisztikai igazgatója szerint időben kell cselekedniük azoknak, akik karácsonyra például Kínából szeretnének ajándékokat rendelni, mert ha a forgalomnövekedés miatt nem lesz hely, akkor a lakossági csomagokat hátrébb fogják […]

Tovább olvasom

Az amerikaiak a tevéből, a magyarok a netről tájékozódnak

Míg az amerikaiak a tévében nézik a híreket, mi magyarok a netről tájékozódunk inkább. A tartalomfogyasztási szokásokat illetően jó pár tekintetben felvesszük a versenyt a világhatalommal – derül ki egy friss kutatásból, amit egy magyar cég végzett az USA-ban és itthon. Mi az, amiben még az amerikaiaknál is előrébb járunk?   A kutatást a november […]

Tovább olvasom

A japánoknak külön szavuk van az autó szeretetére

Keitarou Hinoue a világ vezető környezetbarát luxusautógyártója, a Lexus formatervező csapatának egyik legtehetségesebb ifjú tagja. Ő felel az utastéri formákért, funkciókért, és ebben a minőségében kicsit a “jövőbe is lát”, hiszen a ma megtervezett részleteknek már a holnap felhasználói igényeihez és megoldásaihoz, az elektromos autózáshoz és az önvezetéshez kell igazodniuk. A Două Locuri blogger által […]

Tovább olvasom

Így dolgozunk majd a jövőben? – Egy friss kutatás különös képet fest a jövő dematerializált munkahelyeiről

Az irodai munkáról sokaknak az akár több órányi ingázás, a véget nem érő személyes megbeszélések, hosszas telefonos egyeztetések, véget nem érő email-folyamok és dokumentumok olvasása jut eszébe. Persze, mint oly’ sok mindenben, az elmúlt hónapok során ebben is sok változást tapasztalhattunk. A Ericsson legújabb kutatása azt mutatja be, hogy a szellemi munkát végzők hogyan látják […]

Tovább olvasom

Több mint hatezer csomag pelenkaadomány az SOS Gyermekfalvak részére

A több mint fél éve fennálló járványügyi helyzet komoly kihívás elé állította az SOS Gyermekfalvakat is. A közel négyszáz gyermek és nevelőszülői családjaik megemelkedett költségeivel egy időben az adományok csökkenése nehéz helyzetbe hozta az alapítványt, ezért minden segítség különösen fontos számukra. A P&G elkötelezett a helyi közösségek és civil szervezetek támogatása iránt, különös figyelmet fordítva […]

Tovább olvasom

Szén-dioxidból kozmetikai csomagolás? – A LanzaTech, a Total és a L’Oréal forradalmi újítása

Egy forradalmi eljárásnak köszönhetően a LanzaTech, a Total és a L’Oréal létrehozta a világ első olyan műanyag kozmetikai csomagolását, amelyet az ipar által kibocsátott szén-dioxid megkötésével és újrahasznosításával készítettek. A technológiának köszönhetően teljesen megváltozhat a kozmetikai műanyag csomagolások környezeti lábnyoma.   A LanzaTech, a Total és a L’Oréal innovatív partnersége egy olyan eljárást hozott létre, […]

Tovább olvasom

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállalók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel […]

Tovább olvasom