Hírek

Nem fizet a vevő? Jelentős segítséget hozhat az őszi adócsomag

Egy, a Parlament elé kerülő törvényjavaslat szerint a hazai cégek abban az esetben is visszaigényelhetnék a már befizetett áfát, ha azzal magánszemély tartozik nekik. A koronavírus hatására érzékelhető gazdasági lassulás miatt ez hatalmas segítséget jelentene a vállalatoknak.   Szinte minden céggel előfordult már, hogy a szerződéskötést követően a megbízó nem fizetett. Magyarországon a hagyományos gyakorlat […]

Tovább olvasom

Ez vár ránk, ha visszatér a digitális oktatás

A koronavírus-járvány rendkívüli kihívások elé állította a családokat, tavasszal az online oktatásra való áttérés olykor szürreális helyzeteket teremtett. Bár valós probléma, hogy 100 éve gyakorlatilag ugyanazokkal a módszerekkel tanítottak a pedagógusok Magyarországon, mint napjainkban, és az online platformok úttörők lehetnek a változások felé, mégsem kitörő lelkesedés övezi a digitális oktatást. A legnagyobb kihívás a természettudományok […]

Tovább olvasom

Tíz hónap után hatalmas előnnyel élen a Toyota a magyarországi újautópiacon

A Toyota 11179 új autó értékesítésével, 12%-os piaci részesedéssel toronymagasan áll az élen a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon: a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert gyártó január és október között 15,4%-al növelte hazai értékesítéseit, miközben a piac 20,1%-al esett vissza. A Toyota 2020-ban mindvégig az élen állt a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon, így […]

Tovább olvasom

Az üres papírlap, avagy miért nem nagyszerű az SDG?

Az elmúlt tizenöt évben több mint száz interjút adtam, előadást tartottam, cikket írtam fenntarthatósági témában. És egy könyvet is. Mondhatni, kisujjamban van a téma. Most mégis kényelmetlenül érzem magam, amikor arról kellene írnom, miért nagyszerű az SDG. Mert nem az.   Lehetne nagyszerű, ehhez azonban meg kellene tölteni tartalommal. Hiszen ez csak egy keretrendszer – […]

Tovább olvasom

A nők vágyai alapján fejlesztettek randi-appot

Egyre több az ismerkedős platform napjainkban, azonban a legtöbb csak online időtöltésre és csevegésre ösztönöz, így tényleges kapcsolatok és találkozók ritkán születnek. Egy magyar fiatalokból álló cég ezen szeretett volna változtatni és saját fejlesztésű applikációját a lányok randizási és társkereső-használati igényeit felmérve tervezte meg. Közvélemény-kutatásuk szerint a nők 80 százaléka még aznap találkozna valakivel, ha […]

Tovább olvasom

Kampányt indított a bien.hu, a nők önbecsülésének helyreállításában vállal szerepet a női online magazin

A Netbase Mediához tartozó női online magazin a nők önbecsülésének a helyreállításában vállal szerepet; a kampány a héten indult és december végéig tart – tudtuk meg Arany Gábortól, a bien.hu kreatív kommunikációs szakemberétől.   Stílus születik 2020 elnevezéssel kampányt indított bien.hu online női magazin. „A kampány célja a nők önbizalmának növelése, stílusuk megtalálása, valamint a […]

Tovább olvasom

Vezetékes internet-szolgáltatást kínál üzleti ügyfeleinek a Telenor

A vezetéknélküli szolgáltatások mellett már korlátlan adatforgalmú vezetékes internet-hozzáférés is elérhető a Telenornál a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára. A bérelt vonali megoldások nagysebességű, szimmetrikus le- és feltöltési sebesség mellett magas rendelkezésreállást biztosítanak. A Hipernetre épülő széleskörű mobilszolgáltatások mellett a szolgáltató ezzel kilép a „mobile-only” szerepből.   A Telenor mobilszolgáltatóként üzleti ügyfeleinek ezidáig mobilinternet alapú, […]

Tovább olvasom

Öt kategóriában nyertek az ALDI termékei a Mentes-M versenyen

Öt kategóriában bizonyultak győztesnek az ALDI sajátmárkás termékei a PPH Media Store Insider szaklapja által idén harmadik alkalommal meghirdetett Mentes-M versenyen. Az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a korábbi évekhez hasonlóan idén is az ALDI szerezte meg a legtöbb elsőséget a megmérettetésen.   Az először 2018-ban megrendezett Mentes-M megmérettetésen az ALDI öt termékét díjazták, 2019-ben három termékkel […]

Tovább olvasom

Három arany és egy bronz a Telenornak a HRKOMM Awardon

Idén negyedik alkalommal hirdették meg a HR-kommunikációs szakma egyik legrangosabb versenyét, a HRKOMM Awardot, amelyen a Telenor négy projektje is a dobogón végzett, három aranyat és egy bronz díjat besöpörve. A díjazott kategóriák között a HR, a belső kommunikáció és a CSR is szerepel.   A munkáltatói tevékenységhez kötődő kampányokat és kommunikációs aktivitásokat díjazó HRKOMM […]

Tovább olvasom