Hírek

A Konyhafőnök VIP: csapatban versenyeztek a középdöntőért!

Rácz Jenő beosztotta kettesével a hírességeket, Fördős Zé hírhedt csengője pedig visszatért. Varga Miklós Sipos Petivel, Horváth Cinti Hujber Ferivel, Pokorny Lia  Palya Beával, Oroszlán Szonja pedig Feke Pállal szállt harcba a továbbjutásért. A legjobban teljesítő páros párbajon dönthette el, hogy ki az, aki egyenes ágon kerül a középdöntőbe.   Az első feladat ládáiban a […]

Tovább olvasom

Generációs igényekre választ adó ajánlatokkal készül a Telenor a karácsonyra

A karácsonyi időszakra készülve a Telenor portfóliója olyan speciális ajánlatokkal bővül, melyek adat- és hívástartalma eltérő generációs igényekhez illeszkedik. A gyerekeknek, kamaszoknak és időseknek szóló tarifák így kifejezetten ideálisak ahhoz, hogy a HiperCsoport szolgáltatás részeként a család minden tagja megtalálja a neki megfelelő számlás előfizetést. Mivel a csoporton belül korlátlan híváslehetőség jár, bármikor el is […]

Tovább olvasom

P&G: A körkörös gazdaság megteremtése az egyetlen út

A körforgásos gazdaság irányába történő elmozdulás az elmúlt években az Európai Unió és a legtöbb nagyvállalat környezetvédelmi és gazdaságpolitikájának egyik legfontosabb célkitűzésévé vált. A körkörös gazdasági rendszerek a lehető legtovább megőrzik a termékek hozzáadott értékét, és megszüntetik a hulladékkeletkezést. A Procter&Gamble évekkel ezelőtt felismerte ennek jelentőségét, és mára élen jár Európában a műanyag-újrahasznosítás körforgásos gazdasága […]

Tovább olvasom

Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatokat

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.   A díjra bárki pályázhat, aki az említett szakterületen 2018. augusztus 1. és 2020. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester-, vagy szakirányú […]

Tovább olvasom

Évente több mint 13 milliárd forintot költenek a magyarok kapszulás kávéra

A magyar kávépiac növekedésének a motorja a szemes és a kapszulás kávé – míg a szemes 13, addig a kapszulás kiszerelés 2019-ben már a piacon értékesített kiskereskedelmi kávémennyiség 23 százalékát tette ki értékben. A magyar piacra május végén bevezetett Costa Coffee portfóliója erre a dinamikus fejlődésre építve hazánkban is elérhetővé tette kapszulás kávéit, amely a […]

Tovább olvasom

Újabb gazdasági tartalommal és természetjáró online oldallal erősít az Atmedia

Szabadidős és üzleti tematikájú portálokkal bővül 2020. november közepétől a multimédiás kereskedőház portfóliója. Az Atmedia értékesíti a természetjáróknak és a vadászat iránt érdeklődőknek idén elindított Berek.hu weboldal illetve a gazdasági-üzleti hírekre szakosodott Üzletem.hu tematikus oldal reklámfelületeit.   Az idén indult el a vadász és természetjáró online magazin, a Berek.hu, amelynek alapítói arra törekednek, hogy olvasóik […]

Tovább olvasom

A szélesvásznú mozizás élményét hozza el a Hisense új lézertévéje

Extra nagy, speciális képernyős lézertévét mutat be a magyar piacon a Hisense. A 100L5F modell a világ első 100 colos kijelzővel rendelkező, ultrarövid, 28,7 centiméteres vetítési távolságú, lézeres fényforrást használó projektora beépített TV- tunerrel. A készülék képernyője 2700 lumen fényerőt ígér, amellyel még világos környezetben is tiszta kép jeleníthető meg. A napszaktól független, egyedi moziélményt […]

Tovább olvasom

ValóVilág10 powered by Big Brother: sorsdöntő előnyhöz jutott Amanda és Renátó

Elérkezett a ValóVilág10 powered by Big Brother első játékának ideje, így a villalakók párokat alkottak, és kezdetét vette a versengés. Végül a két győztes páros vívott csatát egymással, a feladat bajnokai pedig elnyerték értékes jutalmukat. A szerdai Összefoglalóból az is kiderült, hogy mi volt a villalakók első benyomása Virágról, és Vivi úgy érezte, hogy a […]

Tovább olvasom

Hadat üzen az élelmiszerpazarlásnak és az egészségtelen ételeknek az Unilever

Az Unilever nagyszabású program elindítását jelentette be a fogyasztók egészségesebb táplálkozásának elősegítése és az élelmiszer-előállítás környezetterhelésének csökkentése érdekében. Ennek keretében vállalja, hogy 1 milliárd euróra növeli a növényi alapú hús- és tejtermék-helyettesítő termékek (pl. a The Vegetarian Butcher, vagy a vegán Magnum és Hellmann’s majonéz) éves forgalmát; a felére csökkenti az élelmiszerhulladék mennyiségét; megduplázza az […]

Tovább olvasom

Feltörekvő magyar beszállítókat keres a SPAR

Folytatódik a Cápák között üzleti show az RTL Klubon. A műsorhoz az idei évben csatlakozik a Hungaricool by SPAR termékverseny, amelynek győztesei újszerű, piacképes termékeikkel az INTERSPAR hipermarketek polcaira is felkerülnek.   Az RTL Klub népszerű üzleti műsorában a nemzetközileg elismert befektetők, azaz a Cápák ezúttal is azokat a vállalkozókat várják, akik megmérettetnék, fellendítenék üzletüket, […]

Tovább olvasom