Hírek

ValóVilág10 powered by Big Brother: elindult a cicaharc

A játékosok újonan fellobbanó románcok közepette választottak maguknak szeretőt, nem csoda hát, hogy ármány és féltékenység lengte körül a Villát. Ráadásul reggel egy váratlan vendég szállt be a 36 millió forintért folytatott küzdelembe.   Amanda első látásra beleszeretett Bálintba? Az új fiú érkezése egyből felkeltette Amanda érdeklődését, hiszen pontosan az ilyen típusú srácok a zsánerei… […]

Tovább olvasom

Jövő tavasszal mutatkozik be Európában az elektromos Toyota PROACE Verso

Jövő márciusban debütál az európai piacokon a magyarországi nagycsaládos autóvásárlási program egyik kedvelt modellje, a Toyota PROACE Verso akkumulátoros elektromos változata. A vadonatúj elektromos személyszállító modellcsalád 50 és 75 kWh teljesítményű lítiumion akkumulátorral választható majd, hatótávja így elérheti a 330 kilométert (WLTP adat), mindehhez pedig a részben vagy teljesen elektromos autók fejlesztésében abszolút vezető szerepet […]

Tovább olvasom

Az adesso Hungary egy hazai cloud native technológiákkal foglalkozó cégben vásárol részesedést

Az adesso megvásárolja a cloud native technológiák terén úttörőnek számító budapesti LeanNet startup vállalkozás 51%-os tulajdonrészét. Az akvizíció révén a vállalat informatikai szolgáltatóként tovább bővíti technológiai kompetenciáinak körét. A cloud native technológiák és szolgáltatások lehetővé teszik a modern felhőalapú számítási architektúrák előnyeinek még hatékonyabb kiaknázását, amely a megnövekedett hálózati sávszélességnek köszönhetően egyre inkább megvalósítható, és […]

Tovább olvasom

Megújul a Budapesti Corvinus Egyetem arculata

A magyar történelem egyik legsikeresebb uralkodójának címerállata lett a Budapesti Corvinus Egyetem új arculatának központi motívuma. A csőrében gyűrűt tartó holló nemcsak hazánk egyik legvirágzóbb korszakát, Hunyadi Mátyás korát idézi meg, de a tudás, mint kincs megszerzésének szimbolikája is. A teljes arculati rendszer a hitelesség, professzionalizmus, időtállóság elvárásainak felel meg. Az arculatváltás folyamata 2020 nyarán […]

Tovább olvasom

Reklámdíjnyertes kiadványokkal promózzák a magyar irodalmat külföldön

A magyar irodalom külföldi kommunikációjáért felelős Petőfi Irodalmi Ügynökség (PIÜ) tavasszal jelentkezett kiadványsorozatának első négy részével, a 2019-es év széppróza-válogatásával, valamint a magyar gyerekirodalom legjobb illusztrátorait és íróit bemutató köteteivel és a gyerekkönyvkiadók ajánlásait tartalmazó katalógussal. A széria első négy része Ezüst díjat szerzett a Kreatív Hipnózis reklámversenyén Fotó/illusztráció kategóriában. A 2020 januárjában induló PIÜ […]

Tovább olvasom

Covid-megfelelési tanúsítvány két budapesti bevásárlóközpontnak

Magyarországon egyedülálló módon, az elmúlt napokban két budapesti bevásárlóközpont, a Mammut és az Arena Mall is elnyerte a Safe Asset Group svéd szakmai szervezet biztonságos kereskedelmi létesítményeknek odaítélt Covid-megfelelőségi Tanúsítványát. A szigorú minősítési eljárás eredményeként kapott nemzetközi elismerés hitelesen megmutatja, hogy mindkét bevásárlóközpont a nemzetközi sztenderdek szerint is felkészült a koronavírus járvány kockázatainak kezelésére.    […]

Tovább olvasom

Az ország negyedét megmozgatta a #Szelektívenjobb mozgalom

#Szelektívenjobb mozgalmat indított az Italos Karton Egyesülés (IKSZ) a Földünkért világnap alkalmából. A közösségi média erejét kihasználva közel 2,5 millió embert értek el a kampánnyal. A kezdeményezéssel az IKSZ célja az volt, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés és az újrahasznosítás fontosságára, különösen az italos kartonra. Az akcióhoz csatlakozott többek között Gundel Takács […]

Tovább olvasom

Digitális megoldás az építőipari költségek túllépése és a csúszást eredményező változások kiküszöbölésére

A koronavírus-járvány számos iparágban felgyorsította a fizikai kontaktussal járó személyes találkozások számának csökkenését eredményező digitális megoldások elterjedését azokban a munkafolyamatokban, ahol ez lehetséges. Így történt ez az építőiparban is, amely gyorsan és eredményesen alkalmazkodott a megváltozott körülményekhez, miközben szereplői egyre inkább felismerik, hogy a digitalizáció az egészség védelme mellett növeli a versenyképeséget, javítja a hatékonyságot, […]

Tovább olvasom

PwC Magyarország: a járvány miatt nagyobb alapfizetésre, biztonságosabb munkahelyre vágyunk

Megnőtt az alapbér jelentősége a munkavállalók szemében a tavalyi évhez képest, amely így a rugalmas és kiszámítható időbeosztással együtt vezeti 2020-ban a legfontosabb munkahelyválasztási tényezők rangsorát. A Covid-járvány hatására újként került be a TOP15-ös sorrendbe a biztonság szempontja, míg a várakozásoknak megfelelően csökkent a rendszeres csapatépítések népszerűsége. A PwC Magyarország idén már negyedik alkalommal mérte […]

Tovább olvasom

Staycation

Stay + vacation (nyaralj otthon). Ez a kifejezés, amely nyaralásainkat ebben az időszakban jellemezheti, eredetileg az Egyesült Államokban a 2008-as piaci válság idején született, miután sok háztartás kénytelen volt korlátozni kiadásait, következésképpen szűkíteni üdülési költségvetését is, majd újrafelfedezni közvetlen környezetét. A turizmus negatív környezeti hatásainak egyre szélesebb körű tudatosulása nyomán, most pedig a koronavírus-járvány kapcsán […]

Tovább olvasom