Hírek

CANnual Report: átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot is a koronavírus

Főleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol. 2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző, […]

Tovább olvasom

Új ügyféllel dolgozik a Café Communications

Az Aviko médiakommunikációjának tervezésére és vásárlására kérte fel az ügynökséget.    „Nagyon örülünk az Aviko megbízásának, hiszen a márka kiváló minőségű fagyasztott élelmiszerei, valamint a széles termékportfolió izgalmas médiatervezési feladatokat kínál, rengeteg kreatív hirdetési ötlettel, tematikus kapcsolódási lehetőséggel” – mondja Kara Balázs, a Café Communications Media account directora. A november elején indított kampány online platformokon […]

Tovább olvasom

Magyar Lízingszövetség: európai csökkenés kivételekkel – készül az új időszakra a lízingpiac

Az európai lízingpiac a magyarhoz hasonlóan zsugorodott a járvány hatására az év első felében: az új szerződések összege 121 milliárd eurót tett ki, ez 24 százalékos visszaesésnek felel meg – közölte a Magyar Lízingszövetség a saját és európai lízingszervezetek tömörítő Leaseurope adatai alapján. A közép-kelet-európai régió lízingpiaca az európai átlagnál jobban szerepel, 20 százalékos csökkenést […]

Tovább olvasom

Naponta 10-15 ezer mintavételt koordinál az új covid-irányítási központ

Mintegy száz munkaállomást biztosító új covid-irányítási központ kezdte meg munkáját Budapesten. Az Országos Mentőszolgálat önkéntesekkel bővített mintavétel-szervező csapata pénteken költözött be abba a központba, amelyet a Magyar Telekom és a T-Systems Magyarország szerelt fel és bocsátott a mentőszolgálat rendelkezésére a veszélyhelyzet lezárultáig.   A koronavírus második hullámában folyamatosan nő a mintavételi megrendelések száma, ma már napi […]

Tovább olvasom

A Futureal nyerte el az Év Irodabérleti Tranzakciója elismerést

A Portfolio üzleti portál által megrendezett Property Investment Forum konferencián a Futureal nyerte el az Év Irodabérleti Tranzakciója elismerést a nyolctagú szakmai zsűri döntése alapján.   A díjnyertes tranzakció, amely a Cushman & Wakefield közvetítésével jött létre, a Vodafone és UPC összeolvadásának jelentős lépése: a vállalat fővárosi irodáiban dolgozó kollégái 2022 őszén a Budapest ONE […]

Tovább olvasom

Nullára csökkenti széndioxid-kibocsátását a Vodafone 2040-ig

A Vodafone Csoport vállalja, hogy 2040-re „nettó nullára” csökkenti a vállalat teljes globális széndioxid-kibocsátását. Megerősítették továbbá, hogy 2030-as széndioxid-kibocsátás csökkentési céljaikat a „Tudományosan Megalapozott Célok” (Science Based Targets) kezdeményezés jóváhagyta, mivel hozzájárulnak a globális felmelegedés 1,5°C-ra történő korlátozásához, ami a Párizsi Megállapodás legambiciózusabb célkitűzése.   2030-ra a Vodafone megszünteti a saját tevékenységeiből, valamint az általa […]

Tovább olvasom

Szülő- és bababarát díj a magyar kullancsriasztónak

A zöld, ultrahangos kullancsok elleni megoldásairól ismert magyar márka, a ProtectOne egy rangos nemzetközi magazin szülő- és bababarát kategóriájának díját nyerte meg. A díj is alátámasztja, a parazitákat sem a válság, sem az ősz nem szorítja háttérbe, épp ellenkezőleg – az ellenük való megfelelő védekezés elengedhetetlen. Idén először magyar nyertese is van a brit LUXlife […]

Tovább olvasom

Luxusnyugdíjról álmodik a magyar, de nem tervez különösebben előre 

Unokáktól nyüzsgő családi házat, gleccsertúrát, luxusautót, kávézót kívánnak maguknak a magyarok, ha öregkoruk vágyálmairól kérdezik őket. A hazai lakosság fejében még mindig él a boldog és nyugodt nyugdíjas évek illúziója, miközben az időskori juttatás vásárlóereje igencsak lemaradt az átlagfizetésekétől[1], a magyarok nyugdíjmegtakarításai pedig csökkenő tendenciát mutatnak[2]. De, vajon mennyit és mikor kell félretenni, hogy 20-30 […]

Tovább olvasom

Az Indamedia megvette az Indexet, Starcz Ákos a vezérigazgató

Az Indamedia Network Zrt. a középtávú stratégiájának elfogadását követően döntött az Index.hu Zrt. részvényeinek teljeskörű visszavásárlásáról, így a jövőben az újság mint az Indamedia csoport tagja folytatja működését – olvasható a cég most kiadott közleményében.   Az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvánnyal történt egyeztetést követően az Indamedia csoport igazgatósága döntött az újság visszavásárlásáról, mivel kizárólag […]

Tovább olvasom

Házon belülről érkezett a magyarországi McDonald’s új HR-vezetője

Szeptembertől Horváth Andrea irányítja a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. HR-osztályát. A korábban a vállalat HR-menedzseri pozícióját betöltő szakember feladata humánerőforrás-vezetőként és a menedzsment tagjaként az étteremhálózat dinamikus fejlesztési és bővítési terveinek stratégiai támogatása, a vállalat franchise-partnerei részére történő HR-tanácsadás, valamint a felvételi folyamatokat koordináló Karrier Center irányítása. Kinevezését megelőzően, a járványhelyzet kialakulása […]

Tovább olvasom