Hírek

Nagy Tamás lett a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetője

A pozíciót újonnan hozták létre, mert mind az eddigi, mind a tervezett online fejlesztések, illetve stratégiai értékesítési megállapodások szükségessé tették az önálló digitális csapat létrehozását.   Nagy Tamás tölti be 2021 január 4-től a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetői pozícióját.  Nagy Tamás korábban két éven át volt a miskolci Tudomány és Technika Háza marketingvezetője, […]

Tovább olvasom

Joe Biden amerikai elnök beiktatási ceremóniája az ATV és az ATV Spirit műsorában

Január 20-án az ATV-n és az ATV Spiriten párhuzamosan nyomon lehet követni Joe Biden amerikai elnök beiktatási ceremóniáját. Az ATV-n a hírműsorok feldolgozásában, az ATV Spirit rádióban pedig 17:30-tól élőben közvetítik az eseményt. Mindkét csatornán az ATV hivatalos amerikai partnerének, a CNN-nek az élő adását láthatják a nézők az ünnepségről. Novák András Washingtonból jelentkezik be […]

Tovább olvasom

ABB robotpincérek szolgálnak fel a LEGO kockák otthonában

Az ABB tavaly májusban indította el „Kőbe zárt zene” (Frozen Music) című gondolatébresztő építészeti videósorozatát, mely innovatív épületeket és az azokat megálmodó építészeket mutat be a világ különböző tájairól.  A sorozat következő része a dániai Billundban felépített LEGO House-t mutatja be. (A video magyar felirattal látható).   A sorozat címe arra a gondolatra utal, melyet […]

Tovább olvasom

A BENU és a Maresi is a Mediator mellett döntött

A Mediator 2021-ben média és social media területen is erősít. A BENU Magyarország Zrt. közterületi foglalásait és több Maresi márka social media kommunikációját is a full-service ügynökség végzi.   Többkörös tender eredményeként 2021-ben a Mediator végzi a BENU Magyarország Zrt. közterületi reklámfoglalásait. A két fél együttműködése nem újkeletű: közterületi kampányok mellett kreatív fronton is támogatta […]

Tovább olvasom

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás „Ubere” nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az […]

Tovább olvasom

ValóVilág10 powered by Big Brother: Van Gogh zeneszerző, Vivaldi pedig nő

Angol szintfelmérővel indult az Önfejlesztés hete a Villában. Kiderült, hogy ki mennyire tud angolul, aztán a saját szemetükben turkáltak, illemtan órán pedig a csúnya szavakat igyekeztek helyettesíteni a villalakók. A zeneórán zeneszerzőket kellett felismerniük kép alapján, míg jógaórán mozgáskultúrájukat csillogtathatták meg a villalakók.   Az angol szintfelmérőn kiderült, hogy VV Merci nem ismeri az ABC-t! […]

Tovább olvasom

Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet

A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden PET palackja felerészben már újrahasznosított műanyagból lesz. Emellett fogyasztóit is környezettudatosságra […]

Tovább olvasom

A mesterséges intelligencia lehetőségeibe nyújt betekintést az LG és az Element AI új tudásmegosztó platformja

A CES 2021 kiállításon az LG Electronics (LG) elnöke és technológiai vezetője, Dr. I.P. Park és az Element AI vezérigazgatója, Jean-François Gagné bemutatták az AIX Exchange nevű projektet: a digitális platform a mesterséges intelligencia (MI) és a  felhasználói élmény jövőjébe nyújt betekintést. A digitális felület az MI, a fogyasztóvédelem, a dizájn és az üzleti tervezés […]

Tovább olvasom

Értelem és érzelem – 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja immár 5 éve összegzi, mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Az elmúlt hónapokban jelentősen megváltozott minden: biztonság- és bizalomhiány jellemzi ma a környezetet. A marketing és kommunikációs szakma döntéshozói éppen ezért a márkák kommunikációja során az érzelmek […]

Tovább olvasom

A jelenleginél ötször gyorsabban kell csökkenteni a szénintenzitást világszerte

A globális nettó nulla szén-dioxid-kibocsátás megvalósítása és a párizsi megállapodás 1,5 Celsius-fokos klímacéljának elérése érdekében évi 11,7 százalékos mértékű dekarbonizációra van szükség, amely közel ötszöröse a 2020-ra elért értéknek – mutat rá a PwC elemzése.   A PwC – a nettó nulla kibocsátású gazdaságra vonatkozó – Net Zero Economy Indexe szerint az energiafelhasználás és a […]

Tovább olvasom