Hírek

VV10pbBB – Kollektív büntetést kaptak Moh miatt a villalakók

A villalakók örömmel fogadták a relaxációs programot, ahol elmerenghettek az élet nagy dolgain, de a jógaóra némileg kifogott rajtuk. A zeneóra végén megtudták, hogy másnap koncertezni fognak! A játékosok búcsút vettek az angoltanártól, az ökoórán pedig szavazniuk kellett a szelektív hulladékgyűjtésről, ami hamar feszültséget generált… A káromkodások és a súlyok nélküli járkálás miatt Moh-ra pedig […]

Tovább olvasom

Már lehet jelentkezni a 2021-es Survivor műsorba

„2021-ben újra Survivor, a kitartás, a taktika és a túlélés játéka! Joe, a túlélő show műsorvezetője várja a jelentkezőket a Survivor idei évadába, ahol a civil versenyzők közismert hírességekkel mérik össze az erejüket” – írja az RTL Klub felhívása.    A vállalkozó szellemű versenyzők már jelentkezhetnek a műsor oldalán https://rtl.hu/rtlklub/survivor/jelentkezz és a legjobbak egzotikus helyszínen […]

Tovább olvasom

A Jägermeister piacra dobja az első nemzetközi ruhakollekcióját

“BEST NIGHTS” név alatt a Jägermeister piacra dobja az első nemzetközi ruhakollekcióját Magyarországon és további 21 országban. A BEST NIGHTS kampányban a New York-i stylist, Bloody Osiris és számos más híresség is közreműködik, köztük AKCMisi; Dzsúdló; Manuel; Regán Lili; Rudolf Mona és a Szeresd a Trashem Bébi. A kampányhoz örömmel csatlakoztak, az egyedi, stílusos öltözködés […]

Tovább olvasom

Regionálisan terjeszkedne az i-Cell

A MOL-lal kezd közös termékfejlesztésekbe és a nemzetközi piacokat célozza az i-Cell, amelyben a közelmúltban szerzett tulajdonrészt a Lead Ventures. A scaleupokra specializálódott, budapesti székhelyű kockázati- és magántőkebefektető cég 100 millió eurós tőkéjű alapjainak a MOL, az MFB és az Eximbank a legnagyobb befektetője. Az elektronikus útdíjfizetési és a flottakövetési szegmens egyik kiemelkedő vállalkozásának számító […]

Tovább olvasom

Új, vevőbarát csomagolású motorolajokat vezet be az OMV 

Az OMV több új, prémium minőségű, sajátmárkás autóipari terméket dobott ​​piacra. A megújuló OMV motorolajok ennek a kategóriának az első tagjai , amelyek egyben a Bixxol márkát is felváltják. A gépkocsik, motorok és teherautók új kenőanyagai Magyarország már minden OMV töltőállomásán elérhető. E mellett megújul a csomagolása az autóápolási termékeknek, szélvédőmosóknak, fék-, hűtőfolyadékoknak is.   […]

Tovább olvasom

Exatlon Hungary: A legek Végjátékában mérték össze az erejüket a Bajnokok és a Kihívók

A legek Végjátékában mérték össze az erejüket a Bajnokok és a Kihívók, de csak egyik csapat kerülhetett ki győztesként!     EXATLON HUNGARY – ÖSSZEFOGLALÓ CIKK Hiába nyertek a Bajnokok, mégsem alhatnak nyugodtan a Végjáték után https://tv2.hu/exatlon/359753_hiaba-nyertek-a-bajnokok-megsem-.html   EXATLON HUNGARY – ADÁSBÓL KIMARADT Kővári Viktor máris érzi, mekkora tétje van a Végjátéknak https://tv2.hu/exatlon/359618_kovari-viktor-maris-erzi-mekkora.html Szabó Franci […]

Tovább olvasom

Év elejétől már a Player Media csoport és a Csakfoci.hu is az Atmediánál

Prémium férfi magazinokkal, illetve sportoldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek – Player.hu, Roadster.hu, Raketa.hu, Csakfoci.hu – hirdetéseit a multimédiás kereskedőház értékesíti. Az Atmedia digitális üzletága négy éve indult és dinamikusan növekszik, 2020 végére már az 5. legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett.   A multimédiás […]

Tovább olvasom

’Digitális ugródeszka’ pályázat indul: oktatást segítő eszközökhöz és képzéshez juthatnak hátrányos helyzetű települések iskolái

Akár 2 millió forint értékű, a digitális oktatást segítő tablet-, valamint notebook csomaghoz juthatnak hátrányos helyzetű települések felső tagozattal rendelkező alapfokú oktatási intézményei a Telenor és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. Az összesen 10 millió forintos keretből elnyerhető technikai eszközök mellett a nyertes intézmények ingyenes, 30 órás akkreditált HiperSuli Digitális Módszertani Képzést is kapnak. […]

Tovább olvasom

A Google pályázatot indít a közép- és kelet-európai régió digitális felzárkóztatásáért

A Google meghirdette a közép- és a kelet-európai régió országainak szóló Google.org Impact Challenge programját, amely a digitális felzárkóztatásért, illetve az inkluzív gazdasági növekedés elősegítéséért dolgozó szervezetek támogatását célozza. A Google kétmillió eurónyi támogatást oszt szét a pályázat során kiválasztott magyarországi, valamint további tíz ország kedvezményezettei között, hogy segítse a szervezeteket a gazdasági újraindulást célzó […]

Tovább olvasom

Új stratégiai vezetőt igazolt a Café Communications

Idén januártól Szakál Zoltán tölti be a stratégiai igazgatói pozíciót a Café Communications-nél. A több mint 20 éves szakmai múlttal rendelkező szakember pályafutása során számos nemzetközi és hazai ügynökségnél, a legnagyobb márkákon dolgozott.   A Café Communications-nél célja a Brand Purpose fókuszú pozícionálási, márkaépítési és márka kommunikációs szemlélet fejlesztése, kiterjesztése. Erre alapozva a márkakötődés erősítésével […]

Tovább olvasom