Hírek

Visa Direct Payout: A bankkártyán túlmutató új globális fizetési móddal bővít a Visa

A Visa (NYSE: V) a közelmúltban bejelentette, hogy a Visa Direct Payouts bevezetésével bővíti a valós idejű[1] pénzküldési platformját, a Visa Directet. Az új megoldás lehetővé teszi, hogy a Visa ügyfelei és partnerei világszerte egyetlen kapcsolódási ponton keresztül küldjenek pénzt belföldi bankkártyákra, vagy külföldi bankkártyákra és bankszámlákra.   „A digitális kereskedelem felgyorsulásával párhuzamosan a Visa […]

Tovább olvasom

Az adományozás nem lomtalanítás!

Sokkoló, hogy egyesek mit értenek adomány és adományozás alatt. A rászorulókat segítő TündérPakk Közhasznú Alapítvány alapítója szinte mindent látott már, de még így is sokszor kiakad a mérce. Avagy mi járhat a fejében annak, aki egy nélkülöző családnak szánt csomagba penészes kabátot, vibrátort, rohadó bakancsot (talpán száraz kutyagumival) vagy koszos, vérfoltos fehérneműt pakol?   Ha […]

Tovább olvasom

Töltsd újra, ami jó! Hazai piacon a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek új, innovatív, fenntartható csomagolása

A Procter & Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása áprilistól Magyarországon is elérhető a boltokban,  lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható döntéseket hozzanak és javítsák életmódbeli szokásaikat. Az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló rendszert a Pantene, a Head & Shoulders, a Herbal Essences és az Aussie márkákon vezették be Európában is, amelynek eredményeképpen háztartások […]

Tovább olvasom

Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG, kuponnal kárpótolja a vásárlóit

A hazai e-kereskedelmi piacra nézve előremutató megállapodást kötött az eMAG Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal: a vállalat kifizeti a 2018-as Black Friday kapcsán kirótt bírságot, ezzel párhuzamosan pedig minden vásárlójának 3 ezer forint értékű kupont biztosít, a hazai kis- és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét pedig több mint 4 milliárd forint értékű programmal segíti. E támogatás révén […]

Tovább olvasom

Egyre több autós önvédelmi eszköze a menetrögzítő kamera

Egy év alatt több mint háromszorosára nőtt a menetrögzítő kamerák iránti kereset a MediaMarkt tapasztalatai szerint. Egyre többen küldik be az ezekkel az eszközökkel készített felvételeket is a Budapesti Autósok Közösségéhez. Az autósok a saját védelmükben használják ezeket az eszközöket, úgy érzik, bármikor előfordulhat, hogy egy vitás közlekedési szituációban bizonyítaniuk kell ártatlanságukat.   Egyre többen […]

Tovább olvasom

A Konyhafőnök – Jön Fördős Zé kedvence: a csapatverseny!

Óriási sikert könyvelhetett el az egyik piros kötényes versenyző, kiváló teljesítményét Rácz Jenő egy öleléssel hálálta meg! A következő adásban Fördős Zé kedvenc versenynapja jön: csapatfőzés lesz és még a legendás csengője is előkerül.   Rácz Jenő referencia-főzésével indult az elődöntő hét harmadik napja. A versenyzőknek a Michelin-csillagos séf “egyszerű” cézársalátáját kellett lemásolniuk. Kacsamáj, libamáj, […]

Tovább olvasom

Négy évre a Network4 szerezte meg a német Bundesliga magyarországi jogait

A Network4 lesz a Bundesliga új magyarországi otthona, miután a médiaszolgáltató és a Bundesliga International, a DFL leányvállalata négyéves megállapodást kötött.   A szerződés értelmében a Network4 kizárólagos közvetítési jogot szerzett a Bundesliga, a 2. Bundesliga, valamint a Német Szuperkupa és az osztályozók sugárzására. A tervek szerint szezononként több mint 300 mérkőzés kerül képernyőre. Emellett […]

Tovább olvasom

Roczkó Zsuzsa a Central Médiacsoport új PR menedzsere

Május 1-jétől Vági Róbert vezérigazgató-helyettes felkérésére, Roczkó Zsuzsa viszi tovább a PR feladatok menedzselését a Central Médiacsoportnál. A szakember Szabó Évától veszi át a kommunikációs terület gondozását, akit új kihívások szólítottak el a kiadótól.   Az új PR menedzser 2018-ban csatlakozott a Centralhoz, és 2021 áprilisáig digitális projektmenedzseri, majd belső kommunikációs és HR business partneri […]

Tovább olvasom

A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Lengyel Krisztina

Tavaly nyáron még  Lengyel Krisztina, idén már Széll-Lengyel Krisztina az Unilever kommunikációs vezetője, akivel ismét a cég fenntarthatósági törekvéseiről beszélgettünk.    A beszélgetés kiindulópontja a klíma- és környezetvédelem, amelyre az Unilever kiemelt figyelmet fordít. Ne feledjük, a cég már 2010-ben olyan komplex fenntarthatósági tervet tett közzé, mint az ENSZ tagállamai által 2015-ben elfogadott SDG, azaz […]

Tovább olvasom