Hírek

Mai vendégünk a Jazzy rádióban Zuggo Balázs, a Daikin ügyvezetője

A Daikin egy közel 100 éves japán cég, 1924 óta foglalkozik fűtés-hűtéssel. Beszélgetésünk különösen aktuális most, amikor egy komolyabb hőhullám ismét elérte Magyarországot.   A műsorban megbeszéljük, hogyan alakult a klímapiac 2020-ban, és hogy mit tapasztal a szakember 2021-ben. Mikor vesznek az emberek klímaberendezést? Úgy tűnik, a magánemberek tavasszal nem számolnak azzal, hogy idővel megint […]

Tovább olvasom

Visszatér a futball az RTL Magyarország képernyőjére

Az UEFA-val kötött megállapodás értelmében újra az RTL Magyarország közvetíti 2021. szeptemberétől az UEFA Európa Liga és az újonnan induló UEFA Európa Konferencia Liga következő három szezonjának mérkőzéseit.   Az RTL Magyarország közvetíti az UEFA Európa Liga és az idén újonnan startoló UEFA Európa Konferencia Liga aktuális fordulóinak meccseit. 14 estén keresztül minden játéknap mérkőzései élőben […]

Tovább olvasom

Új főszerkesztő az EgészségKalauz.hu élén

Július 22-től Papp Tímea veszi át az EgészségKalauz.hu portál főszerkesztői feladatait. A jelenlegi főszerkesztő, Simon Izabella új szakmai megbízást vállal a kiadón kívül.   Papp Tímea feladata, hogy elődje munkáját folytatva, aktuális, közérthető és jól hasznosítható egészségügyi hírekkel és tanácsokkal lássa el az EgészségKalauz.hu olvasóit és közösségi követőtáborát, valamint sikeres pályán tartsa a tematikus portált, […]

Tovább olvasom

Az Astoriával dolgozik a Vadaskert Alapítvány

Az Astoria Com Agency látja el a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a három évtizedes múltra visszatekintő intézmény közegészségügyi tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje a Vadaskert gyerekekért végzett munkáját.   A Vadaskert az elmúlt évek során már több mint 50 […]

Tovább olvasom

Magyar egészségügyi startup körkép

Már korábban is jelentős mértékben megnövekedett a magyar egészségügyi startupok száma és ezt a növekedési ütemet csak fokozta a pandémia időszaka. Az elmúlt időszakban megjelent magyar cégek főként a telemedicina területén hoztak innovatív megoldásokat, azonban Magyarországon már a Covid-19 előtt is jelen voltak különböző diagnosztikai és betegprevenciós vállalkozások.   A magyar cégek sikerét mutatja, hogy […]

Tovább olvasom

Bujáki Zsolt, Porsche Hungaria: „Az én vércsoportom már elég rég Pantone 534”

Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria április elsején kinevezett kommunikációs igazgató két évtized alatt a cég minden területét jól megismerte. Olyan vállalat építésében vesz részt, ahol rang és megtiszteltetés dolgozni; saját területén transzparens kommunikációra törekszik. Bár az autópiac az elmúlt két évtizedben többször került hullámvasútra, és jelenleg a pandémia is erősen sújtja, a Porsche Hungariának ma […]

Tovább olvasom

Július 19-én indul a megújult Szerencsekerék

Július 19-től megújult formában kerül képernyőre minden idők egyik legsikeresebb televíziós vetélkedője, a Szerencsekerék a TV2-n. A műsorvezető Kasza Tibi várja majd a játékosokat és a nézőket, segítőpartnere, a betűket felfedő szerencselány pedig Sydney van den Bosch lesz majd. A műsorban olyan ismert emberek is feltűnnek majd, mint Kiss Ramóna, Király Viktor, Gianni vagy Pápai […]

Tovább olvasom

Magyar Telekom: az ügyfelek most inkább kapcsoljanak ki

Itt az ideje végre kikapcsolni a képernyőt és újra felfedezni a világot! A Telekom a hosszú online bezártság után arra buzdítja ügyfeleit, hogy ne csak digitálisan keressék az élményeket és éljék át ismét a személyes találkozásokat!   Bár a pandémia miatti több hónapos izoláció és bezárkózás hosszú távú társadalmi hatásait nehéz megjósolni, az már most […]

Tovább olvasom

Az év online shopja és az év húsáru kereskedője is a SPAR lett

Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját. Az üzletláncot három kategóriában is a legjobbnak minősítették „Az Év Boltja” versenyen, két új élelmiszerterméke pedig elnyerte 2021 legkiválóbb termékinnovációjának járó díját az  „Inno d’Or” pályázaton.   A vállalat az előző évekhez hasonlóan, idén is több rangos szakmai díjat nyert. A kitüntetések […]

Tovább olvasom

1,5 millió megtekintést ért el két hét alatt az UNICEF Magyarország TikTok netes bántalmazás elleni kampánya

Hatalmas érdeklődés övezi a fiatalok körében az UNICEF Magyarország cyberbullying elleni új kampányát. A szervezet június 18-án, az online bántalmazás elleni világnapon indította el kezdeményezését a TikTokon. Az azóta eltelt napokban a #sértőhangok megjelöléssel ellátott videós tartalmak több, mint 1.5 millió megtekintést eredményeztek, 400 felé közelít a hangsáv használatával született videók száma és több, mint […]

Tovább olvasom