Hírek

Virtuális valósággal növeli az agy teljesítőképességét a magyar startup

Közel 50 százalékkal javul az emlékezőképesség, ennek következtében a teljesítmény is azon szellemi munkát végzők körében, akik háromdimenziós térben dolgoznak – mondja a 2016 óta a virtuális valóság és a kognitív, azaz megismerő funkciók kapcsolatában rejlő hatékonyságnövelést alkalmazó magyar startup, a MaxWhere. A cég már több mint 24 ezer felhasználó számára tette valóságos tudássá a […]

Tovább olvasom

Leo Messi könnyek között búcsúzott Barcelonától

Csütörtökön este jelent meg az FC Barcelona honlapján a hír, hogy a felek kifejezett szándéka ellenére sem tudták meghosszabbítani a futballista több mint egy hónappal ezelőtt lejárt szerződését. Bár Messi és a klub a megállapodott (volna), az eladósodott Barca anyagi helyzete sokkal rosszabb, mint amit a Liga szabályai lehetővé tesznek.   A bejelentés óta maga  […]

Tovább olvasom

Páratlan irodalomtörténeti hagyaték válik elérhetővé az Országos Széchényi Könyvtár legújabb online tartalomszolgáltatásában

A Fotótér, a Földabrosz, a Plakáttár, a Régi Ritka és a Hangtár után az új generációs digitális tartalomszolgáltatások sorában üdvözölhetjük az Országos Széchényi Könyvtár (OSZK) Kézirattárának irodalomtörténeti forrásanyagait is a 19–20. századi magyar irodalom legnagyobb alkotóitól. Elsőként Babits Mihály és felesége, Török Sophie monumentális hagyatékának levélanyagát publikálják a költő 1941. augusztus 4-ei halálának nyolcvanadik évfordulója […]

Tovább olvasom

Az eMAG mobilappjával a leginkább elégedettek a magyar internetezők

A GKI Digital kutatása szerint a mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére. Ezek közül az egyik legnépszerűbb online vásárlásra használható alkalmazás az eMAG-é, és ezzel az appal a leginkább elégedettek a hazai okostelefon-használók.   A GKI Digital piackutató cég Online Retail Big […]

Tovább olvasom

Danone Magyarországon is bevezeti a fogyasztók számára könnyen értelmezhető tápértékjelölést, a Nutri-Score-t

A ca tudatos fogyasztói választás támogatása érdekében idén júliustól kezdődően elsőként a Danone Krémtúró csomagolásán vezeti be a Nutri-Score jelölést. A kutatásokon és fogyasztói felméréseken alapuló, önkéntesen használható, az élelmiszerek csomagolásának elülső oldalán feltüntetett tápértékjelölés bevezetését számos nemzetközi tudományos és fogyasztói szervezet, – mint például a WHO és BEUC – valamint az Európai Unió több […]

Tovább olvasom

A HELL csoport a Human Telex ügynökséget választotta

A HELL, illetve az ENERGY COFFEE, a XIXO és a Floewater márkák rendezvényes és promóciós feladatain is dolgozik a Human Telex Advertising & Event.   A HELL ENERGY sampling és promóciós, valamint rendezvényes munkáinak elvégzésére keresett partnert, mellyel végül a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg. Az ügynökség a cégcsoporthoz tartozó négy sikeres, kategóriájában […]

Tovább olvasom

Az asztmások számára küzdelmes lehet a most következő időszak

Az asztmával élők számára a nyár és a kora őszi időszak különösen megterhelő lehet, a meleg időben ugyanis számos allergizáló pollen található a levegőben, melyek tovább ronthatják a betegségben szenvedők mindennapi egészségét. A gyógyszeres terápia és a megfelelő kezelési utasítások betartása létfontosságú, azonban érdemes tudni, hogy odafigyeléssel és néhány apró trükkel aktívan hozzájárulhatunk az allergének […]

Tovább olvasom

Környezetvédelmi és gazdasági szempontból is különleges a bővülő hazai Domestos-gyár

Gazdasági és környezetvédelmi szempontból is különleges az Unilever bővítés alatt álló nyírbátori háztartásvegyipari gyára: amellett, hogy az itt előállított műanyag csomagolóanyagok 70%-a újrahasznosított forrásból származik, a villamos energiát 2021-től 100%-ban megújuló energiaforrásból nyerik, a jelenleg zajló beruházás során pedig az 54 régi, lebontott ipari épület maradványait is újrahasznosították. A bővítést követően ez az üzem lesz […]

Tovább olvasom

Másnap máshogy! Kampány indult a fiatal felnőttek tudatos alkoholfogyasztásáért

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával edukációs kampányt indított azért, hogy a fiatal felnőtteket ösztönözze a tudatos alkoholfogyasztásra. A 2021 őszéig tartó Másnap máshogy kampány során fesztiválbelépők és más értékes ajándékokért folytatott kvízekkel és nyereményjátékokkal, szakértők és influenszerek bevonásával a korosztály számára érdekes tartalmakat juttat el a fiatal felnőtteknek az italmertek.hu weboldalon […]

Tovább olvasom

Rekordszámú autót jelölt az Év Magyar Autója díjra a Toyota és a Lexus

A kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piac értékesítéseit idén is vezető Toyota, és prémium márkája, a Lexus az elmúlt évekhez hasonlóan idén is valóságos modellinváziót mutat be Európában és így Magyarországon. Ennek köszönhetően a japán autógyártó a díj történetében eddigi rekordnak számító 12 autót nevezett a 2022-es Magyar Év Autója és Év Zöldautója díjakra. A világ […]

Tovább olvasom