A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal több terméket értékesített a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel éves szinten 282 millió palackra növelte értékesítését.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon. A két nagynevű magyar ásványvízvállalat – a Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. – 2016-os egyesülését követően létrejött cég vezető szerepét jól mutatja, hogy 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal több terméket értékesített a magyar piacon, mint tavaly, számlázott árbevételét pedig mintegy 900 millió forinttal növelte. A vállalat piaci részaránya a 2017 januártól novemberig tartó időszakban a természetes ásványvízpiacon értékben 36,5 százalék volt.
Az előzetes éves adatok értékelése alapján 2017-re rekord értékesítési számokat vár a Szentkirályi. Tavaly az első tizenegy hónapban a vállalat eladásainak volumene az ízesítetlen (természetes) ásványvízpiacon 3 százalékkal nőtt, amely meghaladja a piac átlagos, 2,3 százalékos növekedését. Míg értékben a piac 5,6 százalékkal, a Szentkirályi-Kékkúti Kft. 6,9 százalékkal növekedett ugyanezen időszakban.
A 2017-es év sikerei is mutatják a Szentkirályi-Kékkúti egyesülésben rejlő erőt: cégünk minden területen kimagaslóan fejlődik, erősíti piacvezető pozícióját
– mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A szakember jelezte: tovább fejlesztenek. Új, magas magnézium tartalmú természetes ásványvíz, a Magnesia forgalmazását kezdték meg a hazai piacon. Zajlanak a fejlesztések is. Kékkúton átadták a 2,6 millió euró értékű beruházásukat, ide az ország egyik legmodernebb szirupkeverő technológiáját telepítették. Az idén a megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében jelentős kapacitásbővítést terveznek szentkirályi üzemükben.