Hazai gyártású reklámfilmmel jelentkezik Toyota az olimpia idején

Hírek Kiemelt

Az olimpiai és paralimpiai mozgalom kiemelt támogatójaként és a NOB, valamint a MOB mobilitási partnereként a Toyota világszinten közel háromszáz, hazánkban pedig mintegy harminc olimpikon és paralimpikon felkészülését segíti a párizsi játékokra. Ennek állít emléket a hazai gyártású reklámfilm, amelyet Rasovszky Kristóf olimpiai ezüstérmes, kétszeres világbajnok, kétszeres Európa-bajnok és junior világbajnok magyar úszó, és Ekler Luca paralimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó magyar paraatléta részvételével forgattak, akik mindketten a Global Team Toyota Athletes (GTTA) közösség tagjai.

 

A Menzkie rendezésében, Bernáth Milán operatőr, Nagy Mariann és Fazakas Gerda gyártásvezetők, Gothár Márton vágó, Fodor Máriusz zeneszerző és a gyártást és utómunkákat végző Gyár közreműködésével elkészült reklámfilm forgatásán mintegy hatvan fős stáb dolgozott.

A reklámklip sugározta dinamizmust a csapat gyors jelenetekkel, izgalmas fényváltásokkal érte el, de fontos szerepe van a film hangulatának megalapozásában a kifejezetten erre a célra írt zenének is – írják.

„Ritka az olyan alkalom, hogy ilyen nagyszabású reklámfilmet forgathatunk lokálisan, az esetek többségében ugyanis az egyébiránt kimagasló minőségű nemzetközi, illetve regionális kreatívokat használjuk. Az olimpia azonban egy sokkal személyesebb, a nemzeti érzéseket megérintő téma, különösen egy olyan nem mindennapi sporthagyományokkal rendelkező országban, mint Magyarország. Úgy éreztük, hogy egy nemzetközi sportolókat felvonultató film ez esetben sokkal kevésbé működne, és nem adná meg azt az összetartozás érzést, a közös szurkolás élményét, amelyet reményeink szerint az így elkészült kisfilm sugároz. Azt gondolom, hogy rendkívüli minőségű reklámfilm született, amiért köszönettel tartozunk a stáb minden tagjának, és nem utolsósorban két kiváló sportolónknak, Ekler Lucának és Rasovszky Kristófnak, akik beleillesztették a forgatást a felkészülésük programjába, és egész nap állták a sarat. Nagyon bízunk benne, hogy filmünk a nézők körében is kedvező fogadtatásra talál majd, és sok magyar sikerért szurkolhatunk majd közösen a következő két hónapban” – fogalmaz Csikós Gábor.

„A Toyota világszinten közel 300, Európában mintegy 100, csak Magyarországon pedig 9 sportág mintegy 30 sportolójának olimpiai és paralimpiai felkészülését támogatja, ami országunk méretéhez képest kimagasló szám, és méltó elismerése a magyar olimpiai hagyományoknak és a magyar olimpikonok és paralimpikonok történelmi sikereinek. Hatalmas öröm számunkra, hogy elkészülhetett ez a film, ami egyszerre főhajtás a sportolóink előtt és egyszerre felhívás a közös szurkolásra, és nem utolsósorban az ő példájukon keresztül saját korlátaink legyőzésére” – teszi hozzá Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációs vezetője.

 

SOCIAL MEDIA