A Poli-Farbe lett a Glamour Women of The Year 2016 főszponzora. A festékgyártó vállalat először vesz részt a divatrendezvény támogatásában.
A trendkövető fiatal városi nőket célozza a Poli-Farbe azzal, hogy – a Ringier Axel Springer Magyarországgal együttműködve – főszponzora lett a Glamour Women of The Yearkampánynak. Az együttműködés részeként a vállalat print és online felületeken, illetve közös PR és social média aktivitásokkal mutatja be a divat és az otthonszépítés közös értékeit, legyen szó trendi színekről vagy kreatív ötletekről. A kommunikáció fókuszában a Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték áll. Termékelőnyei – hasznos tippekkel és ötletekkel kiegészítve – megjelennek nem csak a rendezvény microsite-ján, de a különböző hirdetési felületeken is. A termék key visual-je, a virágos motívum az esemény selfieszobájában és dekorációjában is visszaköszön.
„Piackutatások szerint a falfestékek kiválasztásakor általában a nők döntenek arról, milyen színek illeszkednek az adott otthonhoz, és végül melyik termék kerül a bevásárlókosárba. A divatvilág újdonságai és a festékszínek pedig szorosan követik egymást, ezért örültünk a lehetőségnek, hogy részt vehetünk a rendezvényen és a médiakampányban” – mondta Szabó Antal, a Poli-Farbe Vegyipari Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a Poli-Farbe számára kiemelten fontosak a Budapesten és a nagyvárosokban élő nők, mert ők eltérő médiafogyasztási és vásárlási szokásokkal rendelkeznek, különösen a „csináld magad” hívei.
A díjátadóra március 17-én kerül sor a budapesti Várkert Bazárban, ahol évről évre felsorakoznak a hírességek és a divatvilág egyéniségei is. A Glamour díjait idén nyolcadik alkalommal adják át a közönség szavazatai alapján, olyan kategóriákban, mint divattervező, színésznő, énekesnő, kiegészítőtervező, közösségmédia-sztár és – idén elsőként – az év lakberendezője. Utóbbi kategória támogatója szintén a hazai tulajdonban álló Poli-Farbe festékgyár.