Megújul a Rézangyal

Hírek

A megújulás célja, hogy a márkanév nemzetközi szinten is megbízható választást jelentsen a fogyasztóknak.

2016-tól felfrissült külsővel, de a megszokott prémium minőségű tartalommal folytatja piaci tevékenységét a magyar pálinkakultúra egyik meghatározó szereplője. A brand új vizuális megjelenése illeszkedik a vállalat új marketingstratégiájához, de a márka önazonosságát meghatározó elemek változatlanok maradnak.

Rézangyal a prémium párlatok felvásárlásával és azok saját üzemében történő házasításával a piacon elsőként tudott egyenletes minőségű termékeket előállítani, és e tekintetben felvenni a versenyt a nagy nemzetközi alkoholmárkákkal.

„A kis főzdék által előállított évjáratonként, esetleg főzetenként változó minőség nem járható út a nemzetközi érvényesülés felé vezető úton, ugyanis ez nem tükrözi a külföldön állandó vodka, tequila, whiskey, rum minőséghez szokott fogyasztók igényeit” – mondta el Borbáth Gabriella, a márka blendmestere.

A mostani frissítés keretében megújul a Rézangyal logó, a termékek címkéi, a márka hivatalos weboldala, valamint az összes marketingkommunikációs eszköz a POS-ektől az autókig. Az új dizájn egyik kiemelt célja, a fiatal vásárlóközönség megszólítása, amit talán az új „Akkor… Iszunk egy pálinkát?!” szlogen demonstrál a legjobban.

„Az újratervezés során igyekeztünk megtartani a márka arculati elemeinek jól ismert jellegét. Nem szerettünk volna szakítani a már bevezetett és évek óta használt motívumokkal, viszont mindenképp fontosnak tartottuk ezek modernizációját, stilizálását. Nagyszerű példa erre a logo, ami – bár rögtön beazonosítható volt – vizuálisan és alkalmazhatósági szempontból sem volt ideális. Az új logo meg tudott maradni eredeti formájában, de újrarajzolásának és új vonalvezetésének köszönhetően sokkal tisztább, használhatóbb képet ad. A redesign célja, hogy fiatalítsunk és vagányságot csempésszünk a márka életébe” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketingvezetője.

A márkaarculat megújításában a HEYTHERE kommunikációs ügynökség volt a Rézangyal segítségére.

SOCIAL MEDIA