Az idén 10 éves Eurojackpot a kerek évfordulójára időzítve nagy változásokon ment keresztül: a halmozódás esetén megnyerhető maximális főnyeremény emelkedése mellett immár heti két – keddi és pénteki – számhúzáson is próbára tehetik szerencséjüket a játékosok. Ennek apropóján a Szerencsejáték Zrt. nagyszabású 360 fokos integrált kampányt indított, amelynek központi eleme a napjaink egyik legnépszerűbb spin-off sorozatában, a The Mandalorianban vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűnében is használt egyedi technológiai megoldásokat tartalmazó reklámfilm. A kampány teljes körű megvalósításáért a Lounge Group felel.
Mikortól meddig fut a műsor, milyen felületeken
Az adatvezérelt 360 fokos kampány 2022. március 23-tól április 30-ig tart, amely a hagyományos óriásplakát, citylight-felületek és járműreklám mellett intenzív közösségi média kommunikációval, PR, trademarketing és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.
Kreatív koncepció
A kreatív koncepció a humorosan eltúlzott szituációkra épít és azt az alapigazságot állítja fókuszba, mely szerint vannak dolgok, amelyek egy hatalmas főnyeremény hatására sem változnak, csupán a lehetőségek tárháza bővül. A kampány során ezt az életminőségben történő váratlan javulást egy szürrealitásra épülő személyes történeten keresztül mutatjuk be, ahol közvetlenül egy Eurojackpot nyertes meséli el, hogy megváltozott-e az élete. A film elkészítése során fontos szempont volt, hogy megfeleljünk saját, rendkívül szigorú reklámetikai kódexünknek – fogalmaz a kampányoló Szerencsejáték Zrt.
A kampány fő üzenete: A legmerészebb álmaidat is valóra válhatod!
A jubileumi megújulás mellett az Eurojackpot főnyeremény szinte elképzelhetetlen – maximális halmozódás esetén – akár 43 milliárd forintos főnyereménye áll a középpontban, amellyel a legmerészebb álmok is valóra válhatnak.
Érdekesség
Ahhoz, hogy a megálmodott túlzásokat és a humorral átszőtt jeleneteket kiemelkedő minőségben tudjuk megvalósítani, a reklámfilm forgatásán a jelenleg elérhető legmodernebb ún. XR, azaz Extended Reality megoldást használtuk. Ezt a technológiát olyan nagyszabású Hollywood-i produkciók megvalósításánál alkalmaztak, mint a Csillagok háborúja spin-off sorozata a The Mandalorian, vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűne. Mindezen felül egyedi CGI-technológiát is igénybe vettünk, amelyet korábban kizárólag nemzetközi márkák reklámfilmjeiben láthattunk viszont.
A reklámfilm egyedi vizuális megoldásain túl a kampány második felében egy kifejezetten, a Szerencsejáték Zrt. YouTube felületére készített tartalommal jelentkezünk, ahol a platform záróképernyő funkcióját aknázzuk ki. A személyre szabható feature segítségével szövevényes, interaktív láncot indítunk, humoros formában bemutatva a főnyeremény megnyerésével elénk táruló jó vagy rossz döntéseket, fókuszba helyezve társaságunk felelős játszékszervezési irányelveit.
Reklámfilm:
Werkfilm:
Megbízói oldal – Szerencsejáték Zrt.
Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
Szenior marketing szakértő: Szabados Gábor
Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
Szenior média szakértő: Czinkota Ádám
Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
Social Media Menedzser: Ocskó Ádám
Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás
Szenior kommunikációs szakértő: Mihalek Andrea
Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.
Kreatívigazgató: Radovics Péter
Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv
Senior Art Director: Hárságyi Péter
Senior szövegíró: Grósz Ádám
Designer: Tóth Balázs
Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
Account manager: Török-Faludi Helga
Produkciós cég: 235 Kft.
Rendező: Emil Goodman
Operatőr: Balázs István Balázs
Head of Production: Dreissiger László
Producer, Gyártásvezető: Rubesch Dávid
Producer: Juhász Péter, Blik Dániel
VFX Supervisor: Benyó Zoltán
Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
Rendezőasszisztens: Szigeti Csilla
2nd AD: Szenczi Fruzsi
Casting director: Tönkő Szandra
Fővilágosító: Vida Sándor
Látványtervező: Takács Eszter
Stylist: Bognár Hajnalka
Smink: Kund Barbara
Fodrász: Károlyi Márk
Építészet Supervisor: Brill Barna
SFX Supervisor: Deák Ferenc
Vágó: Hartyányi Krisztián
Colorist: Tőtszegi Szilárd
VFX: Ionart, Pixoloid, Front Production, Digital Apes, QMB led
Rental: Sparks – Romwalter Judit
Médiaügynökség: New Land Media Kft.
Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
Média csoportvezető: Pokol Dorothea
Senior médiatervező: Cseke Judit
Junior médiatervező: Veres Dorina
PR ügynökség: Lounge Communication Kft.
PR tanácsadó: Varga Mátyás
PR tanácsadó: Matliák Mariann
Social ügynökség: Dot Creative Kft.
Content director: Surowiak Márton
Social media manager: Dobos Gábor, Juhász Luca
Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária
Account director: Baranyi Bálint
Senior account manager: Endrész Dorothea