Eurojackpot reklámfilm-premier és kampánybejelentő

Hírek Kiemelt

Az idén 10 éves Eurojackpot a kerek évfordulójára időzítve nagy változásokon ment keresztül: a halmozódás esetén megnyerhető maximális főnyeremény emelkedése mellett immár heti két – keddi és pénteki – számhúzáson is próbára tehetik szerencséjüket a játékosok. Ennek apropóján a Szerencsejáték Zrt. nagyszabású 360 fokos integrált kampányt indított, amelynek központi eleme a napjaink egyik legnépszerűbb spin-off sorozatában, a The Mandalorianban vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűnében is használt egyedi technológiai megoldásokat tartalmazó reklámfilm. A kampány teljes körű megvalósításáért a Lounge Group felel.

 

Mikortól meddig fut a műsor, milyen felületeken

Az adatvezérelt 360 fokos kampány 2022. március 23-tól április 30-ig tart, amely a hagyományos óriásplakát, citylight-felületek és járműreklám mellett intenzív közösségi média kommunikációval, PR, trademarketing és belső kommunikációs lábakkal is kiegészül.

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció a humorosan eltúlzott szituációkra épít és azt az alapigazságot állítja fókuszba, mely szerint vannak dolgok, amelyek egy hatalmas főnyeremény hatására sem változnak, csupán a lehetőségek tárháza bővül. A kampány során ezt az életminőségben történő váratlan javulást egy szürrealitásra épülő személyes történeten keresztül mutatjuk be, ahol közvetlenül egy Eurojackpot nyertes meséli el, hogy megváltozott-e az élete. A film elkészítése során fontos szempont volt, hogy megfeleljünk saját, rendkívül szigorú reklámetikai kódexünknek – fogalmaz a kampányoló Szerencsejáték Zrt.

A kampány fő üzenete: A legmerészebb álmaidat is valóra válhatod!

A jubileumi megújulás mellett az Eurojackpot főnyeremény szinte elképzelhetetlen – maximális halmozódás esetén – akár 43 milliárd forintos főnyereménye áll a középpontban, amellyel a legmerészebb álmok is valóra válhatnak.

Érdekesség

Ahhoz, hogy a megálmodott túlzásokat és a humorral átszőtt jeleneteket kiemelkedő minőségben tudjuk megvalósítani, a reklámfilm forgatásán a jelenleg elérhető legmodernebb ún. XR, azaz Extended Reality megoldást használtuk. Ezt a technológiát olyan nagyszabású Hollywood-i produkciók megvalósításánál alkalmaztak, mint a Csillagok háborúja spin-off sorozata a The Mandalorian, vagy a közelmúltban 6 Oscar-díjat nyert Dűne. Mindezen felül egyedi CGI-technológiát is igénybe vettünk, amelyet korábban kizárólag nemzetközi márkák reklámfilmjeiben láthattunk viszont.

A reklámfilm egyedi vizuális megoldásain túl a kampány második felében egy kifejezetten, a Szerencsejáték Zrt. YouTube felületére készített tartalommal jelentkezünk, ahol a platform záróképernyő funkcióját aknázzuk ki. A személyre szabható feature segítségével szövevényes, interaktív láncot indítunk, humoros formában bemutatva a főnyeremény megnyerésével elénk táruló jó vagy rossz döntéseket, fókuszba helyezve társaságunk felelős játszékszervezési irányelveit.

 

 

Reklámfilm:

 

Werkfilm: 


 

Megbízói oldal – Szerencsejáték Zrt.

Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia

Marketing főosztályvezető: Szász Tamás

Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn

Szenior marketing szakértő: Szabados Gábor

Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter

Szenior média szakértő: Czinkota Ádám

Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László

Social Media Menedzser: Ocskó Ádám

Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás

Szenior kommunikációs szakértő: Mihalek Andrea

 

Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.

Kreatívigazgató: Radovics Péter

Kreatív csoportvezető: Monori Bálint Gusztáv

Senior Art Director: Hárságyi Péter

Senior szövegíró: Grósz Ádám

Designer: Tóth Balázs

Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár

Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel

Account manager: Török-Faludi Helga

 

Produkciós cég: 235 Kft.

Rendező: Emil Goodman

Operatőr: Balázs István Balázs

Head of Production: Dreissiger László

Producer, Gyártásvezető: Rubesch Dávid

Producer: Juhász Péter, Blik Dániel

VFX Supervisor: Benyó Zoltán

Produkciós koordinátor: Babócsai Borka

Rendezőasszisztens: Szigeti Csilla

2nd AD: Szenczi Fruzsi

Casting director: Tönkő Szandra

Fővilágosító: Vida Sándor

Látványtervező: Takács Eszter

Stylist: Bognár Hajnalka

Smink: Kund Barbara

Fodrász: Károlyi Márk

Építészet Supervisor: Brill Barna

SFX Supervisor: Deák Ferenc

Vágó: Hartyányi Krisztián

Colorist: Tőtszegi Szilárd

VFX: Ionart, Pixoloid, Front Production, Digital Apes, QMB led

Rental: Sparks – Romwalter Judit

 

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina

Média csoportvezető: Pokol Dorothea

Senior médiatervező: Cseke Judit

Junior médiatervező: Veres Dorina

 

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

PR tanácsadó: Varga Mátyás

PR tanácsadó: Matliák Mariann

 

Social ügynökség: Dot Creative Kft.

Content director: Surowiak Márton

Social media manager: Dobos Gábor, Juhász Luca

Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária

Account director: Baranyi Bálint

Senior account manager: Endrész Dorothea

 

SOCIAL MEDIA