Első bookazine-ját dobja piacra a Ringier Axel Springer Magyarország

Hírek

Bookazine Bestseller néven vezet be új terméket a Ringier Axel Springer Magyarország. Ma kerül a magazin- és könyvárusok polcaira a történelmi tematikával tervezett bookazine sorozata első tagja, amely az I. világháború történelmi hátterét, eseményeit és hatásait dolgozza fel színes ismeretterjesztő kötet formájában.

A Ringier Axel Springer Magyarország első bookazine-ja az I. világháború lezárásának centenáriumi évében, a harcok tényleges lezárását jelentő fegyverszünet aláírásának dátumához igazítva kerül a lap- és könyvárusok polcaira. A kötet ötvözi az ismeretterjesztő könyvek és a magazinok témafeldolgozásának előnyeit: bőséges vizuális tartalommal, ugyanakkor részletes és átfogó ismeretanyagot nyújtva tárgyalja a nagy horderejű konfliktust.

„Első bookazine-unkat húszezer példányban adjuk ki és országos terjesztésben értékesítjük a lap- és könyvterjesztő hálózatokban. A Bookazine Bestseller sorozat jövőre újabb történelmi témában jelenik majd meg, hosszú távon pedig időszakos kiadványként tervezzük publikálni” – mondja Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóigazgatója.

Az első világháború története címmel megjelent kiadvány a téma iránt érdeklődő, de laikus felnőtt olvasóközönséget szólítja meg. A felnőtt publikum ezúttal valóban hangsúlyos: a korabeli fotókkal gazdagon illusztrált kiadvány megrázó pillanatokat örökít meg, kendőzetlenül mutatva a háború valódi arcát. Hazai szempontból nézve a kötet tartalmi oldalról is újat nyújt azáltal, hogy a Brit Birodalom szemszögéből dolgozza fel az eseményeket és a nagyhatalmak szerepére koncentrál.

„Kiadványunk hasznos kiegészítője az I. világháború magyar ismeretterjesztő irodalmának, ráadásul olyan kevésbé megszokott, de releváns kitekintéseket is tartalmaz, amelyekhez más forrásból csak nehezen lehetne hozzáférni. Ilyen többek között az az összeállítás, amely megvilágítja, hogy a Nagy Háború hány szálon és módon generálta a nők társadalmi szerepének változásait, kihatással napjaink szociális berendezkedésére is. Ez a fejezet már önmagában is egy értékes gender tudástárral egészíti ki a hazai ismeretterjesztést” – mondja Koszó-Stammberger Kinga, a GEO magazin főszerkesztője, aki a történelem kiváló ismerőjeként a Bookazine Bestseller tartalomszerkesztésért is felel.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglalkoztat, a svájci–német tulajdonú, Kelet-Közép-Európa vezető integrált multimédia-vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

SOCIAL MEDIA