Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
Az anyagok 2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében.
Kampánycél:
A márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása.
A kampány fő üzenete:
Az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen bosszankodni, panaszkodni és elégedetlenkedni. Ekkor a munka kényszer lesz, a bevásárlás nyűg, az étel ízetlen. Azonban az életet lehet jóízűen is élni. Ez egy attitűd. Egy pozitív energia, ami boldogságkereső, életigenlő, így igen ragadós. Ami ott van a vevőkkel történő kontaktusokban, a vásárlást motiváló, egészséges hedonizmusban, a játékosságban, a lazaságban, a sírva vigadásban, a bohém életben. A CBA pedig mindig ott van a közeledben, hogy biztosítson neked minden hozzávalót, ami egy jóízű élethez kell.
Kreatív koncepció:
A bohém, vidám, jóízű élet pillanatainak egy faluszéli rönkház ad otthont, amelyben három barát szórakoztató mindennapjaiba pillanthatunk be. Ám valójában egy negyedik tagot is találunk a családban, ugyanis Rozi, Mátyás és Geri házi kedvencként egy kecskegidát is tart, aki szintén nem marad ki a kalandokból. A hétköznapi ugratásoktól, közös grillezésektől és nagy nevetésektől jóízű életüknek a közönség a megújult TikTok csatornán lehet a szem- és fültanúja.
Reklámfilmek:
A vidéki rönkház lakói a tévében debütálnak. Az image kampányt bevezető három tévéspot mindegyik epizódjában a jóízű élet egy-egy esszenciális aspektusát mutatjuk be a három karakter jellemzőin keresztül, nagyon egyszerű, zsigeri hatásmechanizmusok segítségével. A filmek egyszerre képviselik és adják át érzelmileg is a márka üzenetét, miközben a megújult TikTok tartalmakra is utalást tesznek, ahol majd Rozi, Mátyás, Geri és Gida további kalandjai kibontakoznak. A videók azt az érzetet keltik, mintha a TikTokon megszokott álló tartalomformátummal találkozna a néző, ezzel is megszakítva a hagyományos reklámspotok sorát.
Érdekességek, behind-the-scenes:
Gida szerepére egy nőstény és egy hím kecskegida is “jelentkezett”, végül együttműködésének hála a kislány kecske jelenik meg a reklámfilmekben.
Alkotók listája:
Ügyfél: CBA
Marketing igazgató (CBA):
Marketing munkatársak (CBA): Husz-Gattyán Klára, Nagy Adrienn, Kápolna Veronika
Ügynökség: Be Social
Kreatívigazgató: Móri Szilárd
Account Director: Hell Csilla
Creative Copywriter: Mészáros Luca
Kreatív Team: Barkóczi-Csató Viktória, Varga Nikolett
Content Manager: Heszler Ramóna, Varga Dóra
Grafikus: Gál László, Németh Renáta
Content Editor: Rozgonyi Csenge
Moderátor: Stoppen János
Account Manager: Korodi-Vass Lóránt
Produkciós cég: We Are Your Friends
Rendező: Mészáros Péter
Producer: Kriston Marcell
Operatőr: Antalka Gergely
Segédoperatőr: Fazekas Péter
Fővilágosító, colorist: Bognár Márton
Fotós: Erdei Krisztián