Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Hírek Kiemelt

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

Az anyagok 2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében.

 

Kampánycél:

A márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása.

 

A kampány fő üzenete:

Az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen bosszankodni, panaszkodni és elégedetlenkedni. Ekkor a munka kényszer lesz, a bevásárlás nyűg, az étel ízetlen. Azonban az életet lehet jóízűen is élni. Ez egy attitűd. Egy pozitív energia, ami boldogságkereső, életigenlő, így igen ragadós. Ami ott van a vevőkkel történő kontaktusokban, a vásárlást motiváló, egészséges hedonizmusban, a játékosságban, a lazaságban, a sírva vigadásban, a bohém életben. A CBA pedig mindig ott van a közeledben, hogy biztosítson neked minden hozzávalót, ami egy jóízű élethez kell.

 

Kreatív koncepció:

A bohém, vidám, jóízű élet pillanatainak egy faluszéli rönkház ad otthont, amelyben három barát szórakoztató mindennapjaiba pillanthatunk be. Ám valójában egy negyedik tagot is találunk a családban, ugyanis Rozi, Mátyás és Geri házi kedvencként egy kecskegidát is tart, aki szintén nem marad ki a kalandokból. A hétköznapi ugratásoktól, közös grillezésektől és nagy nevetésektől jóízű életüknek a közönség a megújult TikTok csatornán lehet a szem- és fültanúja.

 

Reklámfilmek:

A vidéki rönkház lakói a tévében debütálnak. Az image kampányt bevezető három tévéspot mindegyik epizódjában a jóízű élet egy-egy esszenciális aspektusát mutatjuk be a három karakter jellemzőin keresztül, nagyon egyszerű, zsigeri hatásmechanizmusok segítségével. A filmek egyszerre képviselik és adják át érzelmileg is a márka üzenetét, miközben a megújult TikTok tartalmakra is utalást tesznek, ahol majd Rozi, Mátyás, Geri és Gida további kalandjai kibontakoznak. A videók azt az érzetet keltik, mintha a TikTokon megszokott álló tartalomformátummal találkozna a néző, ezzel is megszakítva a hagyományos reklámspotok sorát.

 


 

 


 

Érdekességek, behind-the-scenes:

Gida szerepére egy nőstény és egy hím kecskegida is “jelentkezett”, végül együttműködésének hála a kislány kecske jelenik meg a reklámfilmekben.

 

Alkotók listája:

 

Ügyfél: CBA

Marketing igazgató (CBA): 

Marketing munkatársak (CBA): Husz-Gattyán Klára, Nagy Adrienn, Kápolna Veronika

 

Ügynökség: Be Social

Kreatívigazgató: Móri Szilárd

Account Director: Hell Csilla

Creative Copywriter: Mészáros Luca

Kreatív Team: Barkóczi-Csató Viktória, Varga Nikolett

Content Manager: Heszler Ramóna, Varga Dóra

Grafikus: Gál László, Németh Renáta

Content Editor: Rozgonyi Csenge

Moderátor: Stoppen János

Account Manager: Korodi-Vass Lóránt

 

Produkciós cég: We Are Your Friends

Rendező: Mészáros Péter

Producer: Kriston Marcell

Operatőr:  Antalka Gergely

Segédoperatőr: Fazekas Péter

Fővilágosító, colorist: Bognár Márton

Fotós: Erdei Krisztián

 

SOCIAL MEDIA