Egyre többen tudják, hogy a fiatal, egészséges bőr titka nem csupán a génekben rejlik

Hírek

A Helia-D kutatásában a 20-29 és 30-39 fiatal magyar nők arcápolási szokásait mérte fel. Kiderült, hogy egyre tudatosabbak vagyunk a bőrápolás, a fényvédelem és az öregedés jeleit lassító megelőzés terén is.

 

A 20-29 éves nők valamivel nagyobb aránya, 68%-a használ arcápolási termékeket este, mint reggel (59%). A 30-39 évesek esetén a reggeli (58%) és esti (59%) arcápolási rutin hasonló arányt mutat. A 20-29 évesek körében csupán 13%, a 30-39 évesek között azonban még 19% az aránya azoknak, akik egyáltalán nem használnak arcápolási terméket. A reggeli rutinba a 20-39 évesek többsége, mintegy 70%-a az arctisztítást és a hidratálást is beiktatja. A fényvédelemben a 20-29 évesek tudatosabbak, 61% használ fényvédőt, még a harmincas magyar nőknek csak 36%-a védi arcbőrét a káros UV sugaraktól. A fiatalabbak nagyobb arányban használnak szérumokat és esszenciákat is (38%), a harmincas nőknek csupán 27%-a él a koncentrált hatóanyagok előnyeivel a reggeli rutinjában. A 20-39 éves korosztály esti rutinjának két alappillére az arctisztítás és hidratálás, e mellé a 20-29 évesek nagyobb nagyobb arányban iktatják be a szérum / esszencia, a hámlasztó és az arcmaszk használatát, míg a 30-39 évesek inkább a szemkörnyékápolókat építik be a rutinjukba. A kutatási adatok is mutatják, hogy az egészen fiatal korosztály egyre tudatosabban figyel a bőrápolásra.

A keresett hatóanyagokat tekintve a hidratáló, a fényvédő, a gyulladáscsökkentő és ránctalanító hatóanyagok a legnépszerűbbek. A 20-29 évesek a gyulladáscsökkentő (50%), a fényvédő (47%), a bőrvédő (30%) és hámlasztó (27%) hatású arcápolási termékeket jobban preferálják, mint a 30-39 évesek. Az utóbbi csoportban pedig már a ránctalanító hatóanyagok a keresettebbek (48%).

A Helia-D Hydramax családjából a fényvédő és a normál bőrre kifejlesztett arckrém a legnépszerűbbek a magyar nők körében – írják.

 

Az egészséges bőr három alappillére két termékcsaládban

A vásárlói igények felmérése alapján teljes rutinná fejlesztett Hydramax termékpalettája az alapoktól építi fel a bőr egészségét, megoldást kínálva az arctisztítástól kezdve a hidratáláson át a fényvédelemig. A legkiválóbb tisztító és ápoló hatóanyagok gondoskodnak a ragyogó, hidratált bőrről.

Az új arctisztító és tonizáló termékek fejlesztésénél is a magas minőség, a legkorszerűbb hatóanyagok – mint a hialuronsav, C-vitamin és urea – és az egyszerű, gyors felszívódású formulák kombinációja volt a cél.

A 2025-ös év a megújulás és a prémium bőrápolás jegyében indul a Helia-D számára nemcsak az arcápolás, de a testápolás terén is a Skin Selection testápoló termékcsalád bevezetésével is. Ezek az újdonságok kimagasló hatóanyag-tartalmukkal garantálják a bőr igényeinek teljes körű kielégítését. Fő hatóanyaguk az 5%-os glicerin tartalom mindegyik testápolóban. Bőrtípustól függően urea, panthenol, linolsav és centella asiatica támogatják a bőr regenerációját, rugalmasságát, puhaságát, így mindenki megtalálja a számára legjobb testápolót akár normál, száraz vagy igénybe vett bőrre keres megoldást – teszik hozzá.

„A Helia-D stratégiája mindig is a folyamatos megújulásra épült. Hiszünk abban, hogy a szépségápolás nem csupán trendek követése, hanem valódi, tudományos alapokon nyugvó innováció, amely a vásárlóink igényeire reagál. A Hydramax és Skin Selection termékcsalád is ezt a filozófiát tükrözi” – mondja Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.

 

SOCIAL MEDIA