A Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös nyereményakció során a résztvevők napi ajándékként egy-egy értékes fejhallgatót nyerhettek, heti nyereményként pedig egy okosórát vihettek haza. Azok, akik viszont PENNY kártyát használtak a fizetésnél, egy márkás elektromos rollerrel gazdagodhattak. Az egymillió forintos fődíjat egy püspökladányi lakos nyerte meg, aki két sajátmárkás termékkel regisztrált a nyereményjátékra.
„Idén különösen büszkék lehetünk nyereményjátékunkra, hiszen a PENNY elsőként terjesztette ki az akciót valamennyi Magyar Termék árucikkre. A PENNY számára évek óta kiemelt cél, hogy növelje a hazai származású árucikkek számát az országban található mind a 227 üzletében. A teljes kínálatunkat képező mintegy 2500 termék közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője (a nyitóképen).
„Igazán sikeresnek értékeljük a PENNY-ben immár második alkalommal közösen megszervezett nyereményjátékot, amely a tavalyi rekordot is túlszárnyalta termékvásárlásban és kódfeltöltésben egyaránt. A széles körű összefogásnak köszönhetően 20 ismert hazai márka termékei kerültek be az akcióba. A fogyasztók saját maguk tapasztalhatták meg, hogy milyen több száz védjegyes termék közül vásárolni, akár újakat kipróbálni és az értékes nyereményekért indulni” – tette hozzá Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője.