A Decathlon profilja könnyen megfogalmazható: sportos áruház, sportos munkahely. A legújabb toborzó kampány épp ezt hivatott megmutatni az álláskeresőknek.
Annak ellenére, hogy Magyarországon jelenleg is számos munkanélküli van, a Decathlonszámára komoly kihívást jelent, hogy megtalálja a filozófiájába leginkább illeszkedő álláskeresőket. A cég dolgozói ugyanis ténylegesen sportimádók – munkaidőben is rendszeresek a spontán sportprogramok. Azonban az áruháznál is egyetértenek azzal az örökérvényű igazsággal, miszerint az, hogy valakinek a munkája egyben a hobbija is, előny a dolgozó és a munkáltató számára egyaránt – a Decathlon esetében pedig a sport szeretete jelenti ezt a közös nevezőt. Emellett a cég kiszámítható életpályával kecsegtet a sport szerelmeseinek, hiszen számos olyan példával tud szolgálni, ahol a munkatársak a ranglétra aljáról jutottak fel vezetői pozícióig.
Így most a Decathlon újszerű toborzó módszerekhez folyamodott. Egyrészt országszerte számos sportklubba, uszodába, sportpályára helyeztek ki álláshirdetést, amelyek megtalálói – példanélküli módon – automatikusan lehetőséget nyernek egy állásinterjúra. Ehhez mindössze egy szelfit kell készíteniük és beküldeniük a cetlivel. Illetve a cég filozófiáját hivatottak hirdetni azok a direkt erre a célra készült kisfilmek is, melyek mindegyike egy-egy sportágat mutat be, az áruház dolgozóival a főszerepben. A filmekben különböző sporthelyszínekre helyeznek ki Decathlon álláshirdetéseket, prezentálva, hogy ez az áruház azoknak való munkahely, akik örömmel töltik szabadidejüket efféleképpen.