Egészségkommunikációs együttműködést indít a Central Médiacsoport

Hírek Kiemelt

Az utóbbi évek egészségkommunikációs zűrzavarának felszámolását kísérli meg a lapkiadó legújabb projektje. A Central Medical Content Hub nevű kiterjedt együttműködés során egyedi elbírálásban részesülnek olyan, ügyfelektől érkező gyógyszerészeti, egészségügyi tartalmak és kampányok, amelyek széles közönség figyelmére tartanak igényt. Az ellenőrzést az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet és további egészségügyi intézmények és betegszervezetek munkatársaival közösen végzik a lapkiadó kollégái, céljuk pedig, hogy a lakosság tájékoztatása a megértést szolgálja és a végletekig hiteles maradjon.

 

„Fontosnak érezzük, különösen az elmúlt évek virológiai kríziseinek nyomán, hogy az emberek egészségüggyel kapcsolatos tájékoztatása az utolsó részletig feddhetetlen legyen. Ezt az együttműködést úttörőnek érezzük, és reméljük, minél több hasonló jöhet létre a jövőben, amelynek végén egy laikusok számára is átlátható és hiteles kommunikáció jöhet létre, és amelyben nincs helye a hamis híreknek” – mondta Kriska Erika, a Central Medical Content Hub egészségügyi kommunikációs szakértője.

A stratégiai kooperációt március 3-án nyitotta meg a Central Media Content Hub konferenciája, amelyen részt vett az OGYÉI főigazgató-helyettese, valamint szakmai előadásokat tartottak a Central Médiacsoport vezető munkatársai. „A Central Médiacsoport Zrt. figyelemreméltó célt tűzött ki, amikor létrehozta a Medical Content Hub-ot, és együttműködésre hívta az OGYÉI-t, valamint a Semmelweis Egyetemet. A kommunikáció szabályozottsága nemcsak a diplomácia, a protokoll, vagy éppen az ügyfélkapcsolatok sajátja kell, hogy legyen, de az egészségnevelés területén talán még fontosabb” – mondta Dr. El-Koulali Zakariás, az OGYÉI főigazgató-helyettese.

A Central Medical Content Hub a lakosság hiteles, tudományos tájékoztatásán túl másik kiemelt célkitűzéseként határozta meg, hogy a szaktekintélyekből álló hálózat révén a partnerek számára egy biztonságos környezetet teremtsenek, amelyben az ellenőrzés biztosított és átlátható módon történik. Az együttműködés a szakhatóságok irányába történő jogkövető magatartást hirdet, valamint ügyfeleit is ugyanerre biztatja, így közös erővel léphetnek fel a hiteltelen reklámokkal, a gyógyszerhamisítással, valamint az álhírek terjedésével szemben.

 

Fotó: Volodymyr Hryshchenko/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA