Drámai következményekkel számolhatnak a vállalkozások

Hírek

A networking eseményeken megszólított potenciális ügyfelek 40%-kal nagyobb eséllyel kerülnek valóban az ügyfélkörünkbe, a B2B partnerek 80%-a pedig személyes benyomások alapján hozza meg üzleti döntéseit, de még a hagyományos névjegykártyák hasznát sem szabad lebecsülni, mert az emberek közel háromnegyede ítéli meg a vállalkozást ez alapján. De hogyan lehetünk sikeresek a networking világában?

 

Bármennyire is megszokottá és hatékonnyá váltak tehát a digitális platformok napjainkra, kiemelten fontos, hogy a vállalkozások időt és energiát áldozzanak a személyes kapcsolatépítésre. Legyen szó szakmai konferenciáról, iparági fórumról vagy éppen kereskedelmi kiállításról, ha felkészülten érkezünk és a termékünk vagy szolgáltatásunk mellett személyes élményt is tudunk nyújtani a potenciális ügyfeleknek, nem nyúlhatunk mellé – magányos farkasként azonban nem mindig egyszerű felismerni a kínálkozó lehetőségeket. A BNI nemzetközi üzleti közösség éppen ebből a felismerésből született meg az Egyesült Államokban.

„Az üzleti közösségek további dimenziót adnak a networking megkérdőjelezhetetlen értékéhez, hiszen olyan cégeket hoznak össze, melyek közös célokban osztoznak: fejleszteni szeretnék vállalkozásukat, új üzletet és ügyfeleket kívánnak szerezni, miközben visszajelzéseket kaphatnak, megoszthatják egymással tapasztalataikat, tanulhatnak és inspirálódhatnak. A magyar BNI-tagok rendszeres találkozókon vehetnek részt, százas nagyságrendben bővíthetik kapcsolati hálójukat, ezáltal számos üzletszerzési lehetőség nyílik meg előttük. Különböző képzéseken és konferenciákon bővíthetik tudásukat, sőt, az egyes szegmensek képviselői külön csoportokban dolgozhatnak össze a jobb eredményekért” – mondja Avidor András, a szervező BNI Magyarország alapítója, vezetője (a nyitóképen).

2022-re már közel 1.100 magyar vállalkozás rendelkezett BNI tagsággal, akik összesen 40 milliárd forint többletbevételt generáltak egymásnak pusztán a kapcsolati tőke erejével. A szervezet éves szinten közel 2.400 üzleti rendezvényt szervez országszerte – írják.

 

A nemzetközi piacok felé is van kikövezett út

„A BNI a világ legnagyobb üzleti közössége, amely a magyar cégek számára is nyitott és lehetőséget kínál az exportpiacra lépésre, vagy a már meglévő export tevékenységük bővítésére. Emellett a közelmúltban elindítottuk nemzetközi BNI csoportunkat is, melynek célja, hogy kimondottan a külföldön élő, és vállalkozó honfitársainkat is bevonjuk közösségünkbe és velük közösen támogassuk tagjaink exportpiaci tevékenységének fejlesztését” – tette hozzá Avidor András.

A BNI Magyarország március 24-én rendezi meg az év legnagyobb hazai üzleti kapcsolatépítő rendezvényét. Az eseményre mintegy 300 magyar vállalkozást várnak a szervezők, akiknek lehetősége lesz üzleti kapcsolatépítő megbeszéléseket folytatni egymással, illetve értékes előadásokra is sor kerül többek között Pál Feri atya, Dr. Aczél Petra kommunikációkutató és Mark Gibson, a spanyol BNI közösség igazgatójának tolmácsolásában.

 

SOCIAL MEDIA