Díjat nyert a Bonafarm.hu

Hírek

A csoportszintű kommunikációt támogató weboldal az újszerű parallax scrolling technikát alkalmazza.

A magyar élelmiszeripari vállalat portálja az Év Honlapja díj után elnyerte az idén először megszervezett MEDIADESIGN verseny első helyét is. Az oldal koncepciója és a teljes kivitelezés a Neo Interactive munkája.

A verseny fő célja a kiírás szerint, hogy megtalálja a legigényesebb megjelenésű médiatermékeket, és ezzel mutassa meg, hogyan érdemes a tartalmakat tálalni. A márkasite kategóriában győztes Bonafarm.hu oldal készítésénél a Neo Interactive a parallax storytelling technikát ötvözte az animált infografikával. A parallax scrolling újszerű megjelenítési mód a webdesignerek számára, akik így egy speciális oldalgörgetést és navigációt alkalmazva térhatásúvá tudják varázsolni az oldalakat. Az olvasók ez által úgy érzik, mintha egy videójátékban vagy filmben lennének, így még inkább bevonódnak a történetbe.

Szilágyi László, a Bonafarm Csoport marketingigazgatója elmondta: „Az idei évben léptünk ki hangsúlyosabban a fogyasztók felé, mint Bonafarm Csoport. Nincs könnyű dolgunk, hiszen nem egy klasszikus márkát kell megismertetnünk, hanem egy már ismert brandekkel működő cégcsoportot, így különösen fontos szempont volt számunkra, hogy könnyen, átláthatóan tudjuk elmagyarázni működésünket.”

 

SOCIAL MEDIA