Benne vagyunk az Adweekben

Hírek

Igaz, hogy nem épp nemzetközi reklámversenyeken aratott sikerekkel, de a humorunkat legalább értékelte a neves szakportál.

Aki azt gondolta, hogy Van Damme-ot és az ő híres, legutóbb a Volvo Trucks szolgálatába állított spárgáját nem lehet überelni, az elfeledkezett Chuck Norrisról. A budapesti Delov Digital azonban nem feledkezett meg Chuck Norrisról, ami a Youtube-on brutális, a cikk írásakor majdnem 6 milliós nézettséget hozott nekik.

A reklámparódiáról többek között az Adweek is beszámolt. Bár nem „éles” munkáról van szó, mégis, a teljesítmény egyáltalán nem komolytalan. Az biztos, hogy az ügynökség karácsonyi kampánya nagyot szólt, így a produkció gerilla aktivitásnak sem utolsó.

A kommentek között van néhány igazi gyöngyszem, mind a cikk alatt, mind a Youtube-on. Van aki szerint például teljesen egyértelmű, hogy a videó hamis, mivel nincs az az isten, hogy Chuck Norris fejére állhasson bárki, és azt túl is élje. Ezen mi is elgondolkodtunk, kissé megrettentünk, hogy mit fog szólni mindannyiunk hőse, és bízunk benne, hogy a Delov Digital csapata megéri az újévet.

Itt a Van Damme-féle eredeti:

                                              Van Damme Epic Split

Itt meg a magyar paródia:

                                                          Chuck Norris

Itt pedig további Epic Split-paródiák láthatóak: http://siz.io/s/the-epic-split

SOCIAL MEDIA