Csomagolási innováció a Borsodinál

Hírek

A sörpiacon sem csak gyümölccsel lehet innoválni: az új doboznyitási technika régi háztartási trükkre épül.

A sörre hagyományosan a nem túl innovatív termék egyik példájaként hivatkoztak – de ez mostanában, a gyümölcsös, light, alkoholmentes opciókkal és ezek keverésével megdőlni látszik. A sörösdoboz azonban még kevésbé úttörő: utoljára talán a szélesebb nyílás bevezetése hozott áttörést a fogyasztók széles köre számára. A beszállító dobozgyártók nem csupán árakban, de újításokkal is próbálnak versenyezni, mint például a visszazárható doboz vagy a nyomtatható fedélrész.

Az idei sörszezon kezdetén a Borsodi jelentkezik csomagolás-innovációval: az „open-air” technológia alapja egy régi háztartási trükk. A folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje már régóta népszerű a háztartásokban, a fröcskölés és az akadozó kifolyás megelőzősének érdekében. A Borsodi legújabb dobozos csomagolásának tetején található két lyuk szintúgy hozzájárul a sör akadálytalan kifolyásához, így javítva a fogyasztási élményt.

A megoldás bemutatásához Nyiss! Fordíts! Lyukassz! szlogennel reklámfilmet is készített a sörmárka:

A Borsodi új csomagolását a Crown nemzetközi csomagolásfejlesztéssel foglalkozó céggel együttműködve vezeti be a hazai piacra – az anyacég Molson Coors Company cégei közül egyedüliként Európában. A Ball csomagolásgyártó ehhez hasonló, SmoothPour fejlesztését a hírek szerint a Molson Coors az amerikai kontinensen a Coors márkánál alkalmazza.

 

SOCIAL MEDIA