Csehországban és Szlovákiában indít új tévécsatornát a Network4

Hírek

Csehországban és Szlovákiában indít új tévécsatornát a Network4 csoport, megkezdve ezzel a médiacég nemzetközi bővülését. A február 7-étől fogható STORY4 elsősorban a női nézők igényeire épít. Az új csatorna HD minőségben érkezik – jelentette be Borsány-Gyenes András, a médiacég elnöke a budapesti sajtótájékoztatóján.

 

A STORY4 a luxemburgi székhelyű, azonban elsősorban Magyarországon aktív Network4 csoport első csatornája Csehországban és Szlovákiában. A Network4 idehaza hét szórakoztató csatornából (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4, MAX4), valamint két sportadóból (ARENA4, MATCH4) és egy streamingszolgáltatóból (NET4+) álló portfóliót üzemeltet.

Az új STORY4 koncepcióját a cseh és a szlovák piac igényre szabták. A csatorna alternatívát kínál azoknak, akik a hollywoodi tartalmak helyett, vagy mellett népszerű minőségi európai produkciókat szeretnének nézni. Csehország és Szlovákia legújabb tévécsatornája családbarát, romantikus filmekkel és sorozatokkal, valamint könnyed krimikkel startol. Az induláskor több mint 1000 órányi szórakoztató tartalom várja a nézőket, amely minden évben 500 órányi újdonsággal bővül.

„Komoly kutatást végeztünk a csatorna indítása előtt. Arra jutottunk, hogy hiányzik egy olyan lineáris tévéadó, amely a színvonalas tartalmakra vágyó női nézők igényeit szolgálná, őket helyezi a középpontba. Így született meg a STORY4, amihez még hasonló sincs jelenleg a piacon. Szlogenünk, az, hogy „for true romantics, who love a good story” és ennek megfelelően a legtöbb romantikát mi hozzuk el a cseh és a szlovák nézőknek” – mondta el Borsány-Gyenes András, a luxemburgi székhelyű Network4 csoport, valamint a budapesti jegyzésű DMC/Digital Media and Communications elnöke.

„A nemzetközi know-how és a lokális igények kiszolgálása garantálja a STORY4 sikerét. Több éve szórakoztató csatornák egész portfolióját üzemeltetjük Magyarországon. A Network4 megtette az első lépést, hogy a regionális piacon is megkerülhetetlen szereplővé váljon több platformon elérhető, diverzifikált portfóliójával” – tette hozzá.

 

SOCIAL MEDIA