Bővítette csapatát az Emocionális Marketing Kft.

Karrier

Négy tapasztalt szakember csatlakozott a piackutató csapatához. Árkos Bence és Barakonyi Blanka a marketing divíziót erősíti, Kárai Anita ügyfélkapcsolati igazgatóként csatlakozott a céghez, Dürgő Dávid pedig az üzletágfejlesztői pozícióba érkezett.

Árkos Bence a TV2-től érkezett az Emocionális Marketing ügyfélkapcsolati vezetői pozíciójába. Ezt megelőzően az Ebola Média Kft. médiaigazgatójaként az ebola play termékfejlesztése, hálózatépítése volt a feladata. Szakmai pályafutása az RTL Klubnál (később R-time) kezdődött, ahol 9 évet töltött sales területen. Bence az elmúlt nyolc évben különböző vezetői pozíciókban tevékenykedett, feladatai közé tartozott a termékfejlesztés, az egyedi, non-spot alapú megoldások kidolgozása, értékesítése, szervezetfejlesztés, az ügyfélkapcsolati terület irányítása, valamint a B2B kommunikáció stratégiai tervezése és végrehajtása.
Barakonyi Blanka junior marketing menedzserként az Y generáció új szemléletét hozza a cégbe. Korábban szövegíró kreatívként dolgozott a Pole Position Internationalnél, ahol a multinacionális és kkv ügyfelek kommunikációjának finomhangolása volt a feladata. Blanka a TV2 ügyfélkapcsolati osztályán is tapasztalatot szerzett, ahol a szponzorációs felületek értékesítésében segített. Ezt megelőzően pedig a Laokoon Design – magyar innovációra épülő start-up vállalkozás – PR és B2B marketing tevékenységét végezte gyakornokként.
Az év elején csatlakozott a céghez Kárai Anita. A tapasztalt piackutató ügyfélkapcsolati igazgatóként a piackutatási terület vezetéséért felel. Anita a GfK Hungáriánál szerzett ügyfélkapcsolati tapasztalatokat Key Account Managerként, ahol 6 évig a napi fogyasztási cikkekkel kapcsolatos panelkutatások teljes körű projektmenedzsmentjéért, nemzetközi koordinációért és akvizícióért felelt. Előtte a Magyar Televízió Rt.-nél marketing elemzőként és ügyfélkapcsolati menedzserként dolgozott.

Kárai Anita

Dürgő Dávid (a leadképen) üzletágfejlesztőként erősíti a csapatot. A szakember 14 évig egészségügyi marketing területen illetve piackutatóként is tevékenykedett. Az Emocionális Marketing csapatához a GfK Hungária Kft-től igazolt. Nagy gyakorlattal rendelkezik a marketing tanácsadás, piackutatás területén. Erőssége a márkakutatások tervezése, tanácsadás, kutatásfejlesztés, az orvosi, gyógyszerészi, asszisztensi tréningek tervezése.

SOCIAL MEDIA