Bookline: Tervezd meg a jövőt!

Egyéb Hírek Kiemelt

2020-ban nem elég a regény utolsó oldalára lapozni a happy endért: együtt kell tennünk azért, hogy a történet jó véget érjen. A Bookline év végi kampányában megmutatja azokat a könyveket, melyekkel egy fenntarthatóbb, szimpatikusabb jövő építhető.

 

2020 egyszerre volt a bizonytalanság és az állandó újratervezés időszaka. Ezért döntött úgy a Bookline, hogy saját eszközeivel beszáll a jövőtervezésbe, és kapaszkodót ad azoknak, akik tenni akarnak egy kiszámíthatóbb és igazságosabb világért. Hiszen a könyvek nemcsak mesélni tudnak, de rengeteg információt is nyerhetünk segítségükkel arról, hogy mi miért történik a világban – és merre mehetünk tovább, ha tenni szeretnénk az élhető jövőért.

A kampányhoz készült www.bookline.hu/jövő oldalon több száz olyan regény, tényirodalmi munka és gyerekkönyv található, ami segít a fenntarthatóság pontosabb megértésében, és szórakoztatva, mégis hitelesen mesél a világ aktuális kihívásairól. A könyvekhez kapcsolódóan több tucat, a témába vágó, ingyenes tartalom is elérhető, így néhány kattintás után bárki elmélyedhet a klímaváltozás, a nemek közti egyenlőség, a minőségi oktatás és a mentális egészség témájában.

A program részeként láthatjuk majd országszerte azokat az utcai plakátokat is, melyek a Bookline márkához illő különleges eszközökkel élve ezúttal klasszikus könyvek címeit „hekkelik” meg. A készítők bíznak benne, hogy egy-egy látványosan átírt könyvcím felhívja majd a figyelmet a legaktuálisabb társadalmi és környezeti jelenségekre.

A november 1. és december 6. közötti kampányidőszakban a bookline.hu-n, a Bookline hírlevelekben és közösségi médiafelületeken naponta jelennek meg a fenntarthatóságról edukációs anyagok, ismeretterjesztő érdekességek, könyvajánlók, a legaktívabb felhasználókat pedig a témába vágó könyvcsomaggal is jutalmazzák.

 

AZ ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

Marketingigazgató: Sándor Gabriella

Márkamenedzser: Gál Cintia

Koncepció: Frauenhoffer-Piller György

Szövegíró: Frauenhoffer-Piller György, Simonyi Tamás

Art director: Szécsi Gergely

PR-menedzser: Jávor Zsófia

PR-asszisztens: Mihályi Dávid

Médiamenedzser: Szabó-Kenderesi Kata

Médiakoordinátor: Herczegh Zoé

Social media: Stossek Sára, Derda Dóra

Webdesign: Zolnay Gábor

Videó: Ádám György

Fotó: Gálos Viktor

Könyvborítók: Karsai Márton

SOCIAL MEDIA