Az UberPITCH mentorálással és támogatással segíti a legjobb üzleti ötletek megvalósítását – Magyarországon is.
Az Uber egy európai program keretében most magyarországi startupoknak és vállalkozó kedvű fiataloknak is lehetőséget kínál ötleteik bemutatására, akik egyben rengeteget tanulhatnak a kontinens legjobb üzleti elméitől.
Az UberPITCH révén a budapesti Uber-felhasználók számára is lehetőség nyílik egy olyan Uber-autó rendelésére, melyben egy befektető vár rájuk. Az utasoknak 7 percük lesz arra, hogy bemutassák startup ötletüket, melyre szintén 7 percnyi, értékes visszajelzést kapnak.
A különleges lehetőséget Európa 21 országában és 35 városában valósítják meg egyidejűleg, Magyarországon a Google-lel, az Invescommal és az IQB-vel együttműködésben. A legjobb ötletek megvalósítása érdekében az Uber támogatást és mentorálást biztosít, így segítve a kiválasztottakat vállalkozásuk fejlesztésében.
„Az Uber minden nap emberek millióit köti össze, hogy segítse a városok közlekedését. Ezek azok a közösségek, ahol dolgozunk, befektetünk és élünk. Hiszünk abban, hogy Európa-szerte hatalmas a vállalkozói potenciál. Az innovátoroknak nem szabad félniük attól, hogy megosszák ötleteiket – beszélniük kell olyanokkal, akik szívesen meghallgatják őket. Bízunk benne, hogy az UberPITCH néhány egészen egyedi lehetőség megvalósításában tud majd segíteni” – mondta Travis Kalanick, az Uber alapítója (a képen).
A zsűri tagjai Siklósi Zoltán, az Invescom cég vezetője, Heal Edina, a Google Magyarország vezetője, valamint Kassai Ákos, az IQB alapító-vezetője.
A vállalkozók május 30-ig nevezhetnek ezen az oldalon.