A zenei alkalmazás többféle márkaépítési megoldást is kínál a hirdetőknek.
A Spotify felülete mobil és asztali eszközökről is elérhető. Megteremti a kapcsolatot a rádió és display hirdetések között: az audio hirdetéssel egy időben jeleníti meg a banneres ajánlatot. Egyedi co-branded hirdetési formátumai segítségével a hirdetők célzottan érhetik el a zeneszerető közönséget.
Branded playlist megoldása lehetővé teszi a hirdetőknek a tartalomba épülő reklámozást és ezen lejátszási listák Facebook oldalon történő megosztását.
A Spotify tavaly december 12-én startolt a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Bulgáriában és Magyarországon. Már az indulásnál nagy hirdetők partnerségével jelent meg az egyes országokban. Idehaza a KFC és ügynökségük, a PHD támogatta a Spotify piacra lépését.
Az EvoMédia kizárólagosan képviseli a Spotify médiaértékesítését Magyarországon.