Az Apollo Tyres a Manchester United globális partnere

Hírek

Az Apollo Tyres és a Manchester United a világ minden részére érvényes, 3 évre szóló megállapodást kötött, az eddigi regionális együttműködés sikere alapján.

Manchester United labdarúgóklub és az Apollo Tyres együttműködése 2013 augusztusáig nyúlik vissza. A partnerség kezdetben Indiát és az Egyesült Királyságot fedte le, majd később további 100 országra terjesztették ki. Ennek részeként újrahasznosított gumi felhasználásával alakítottak ki futballpályákat, de labdarúgótábort is szerveztek Indiában, a Manchester United Labdarúgó Iskolájával közösen. Emellett különleges, korlátozott darabszámban elérhető „Manchester United” abroncsot hoztak forgalomba, hűségprogramot indítottak, digitális kampányt valósítottak meg. A megállapodásnak szerepe volt abban, hogy az Apollo márka ismertségét hatékonyan tudták növelni a legfontosabb piacokon, beleértve Indiát, a Közel-Keletet, Délkelet-Ázsiát és Afrikát.

A partnerség globális kiterjesztése kapcsán Marco Paracciani, az Apollo Tyres marketingvezetője így nyilatkozott: „Három évre visszatekintő együttműködésünk a Manchester Uniteddel sikeresen támogatta terjeszkedési terveinket, különösen Indiában, a Közel-Keleten, Délkelet-Ázsiában és Afrikában. Segített abban, hogy kampányainkkal a fiatalabbakat is elérjük, növeljük a márka ismertségét és új vásárlókat nyerjünk meg. Úgy gondoljuk, hogy a globális partnerség tovább segíti a márka, illetve termékeink pozicionálását, nem beszélve arról a 659 millió rajongóról, akik folyamatosan láthatnak minket.”

A Manchester United csoport ügyvezető igazgatója, Richard Arnold hozzátette: „Az elmúlt években láttuk azt, hogy az Apollo képes kiaknázni azokat a lehetőségeket, amelyek egy ilyen együttműködésben rejlenek, és ők is közvetlenül érezhették, hogy mit jelent a közös munka velünk, mit lehet ezáltal elérni, beleértve a márka növekvő ismertségét is, illetve az együttműködés kiterjesztését egyre több országra. Ez a folyamat vezetett el oda, hogy az Apollót immár globális partnereink között üdvözölhetjük. Büszkék vagyunk 659 millió követőnkre világszerte, és azért fogunk közösen dolgozni, hogy rajongóink is egyre jobban megismerjék az Apollo Tyres értékeit.”

SOCIAL MEDIA