Átalakul a Central Média magazinüzletágának marketing tevékenysége

Hírek Kiemelt

A nyomtatott médiapiac évek óta tartó átalakulása miatt a Central Médiacsoport folyamatosan vizsgálja a vállalatműködés hatékonyságát és a piaci igényekre reagálva alakítja, fejleszti működési modelljét. A magazinüzletág a brand menedzseri modell után, 2023. június 1-től kompetencia alapú folyamat- és feladatszervezés felé veszi az irányt.

 

Ennek a folyamatnak az első lépéseként a hetilapok portfólió marketing feladatait négy kompetencia-alapon szerveződő csapat látja majd el a jövőben. Létrejön az előfizetési marketing, árusterjesztési marketing és marketing-sales csoport, valamint létrejön egy negyedik, digitális szakértői csoport is, akik az összes magazin social jelenlétét, valamint a termékértékesítési kommunikációt támogatják majd e-mailmarketinggel és ppc kampányokkal.

Az újonnan kialakított feladatköröktől és folyamatoktól azt várjuk, hogy az olvasói igényekre való reagálás mellett még hatékonyabban tudjuk üzemeltetni a magazinüzletágunkat, kiemelt figyelmet fordítva a minőségi tartalomgyártásra és a hirdetői partnereink integrált kampányokkal való kiszolgálására” – mondta el Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató.

A hetilap portfóliók irányítása nem változik. A Nők Lapja lapcsalád tartalmáért továbbra is Akovács Éva főszerkesztő felel – ez alól kivétel a gasztro szegmens, ahol a tartalmi vezető továbbra is Kajári Zsófia -, a Nők Lapja lapcsalád portfólióigazgatói feladatait Lipták Tímea látja el.

A szórakoztató és szolgáltató portfolió tartalmáért továbbra is Takács Gabriella főszerkesztő, a tévés tartalmakért Bérczessy Gergely főszerkesztő felel. Ezen lapok portfolió-igazgatói feladatait továbbra is Kovács Mónika látja el.

A magazinüzletág marketing- és terjesztési igazgatói feladatai továbbra is Tóbiás Andreánál összpontosulnak.

 

 

SOCIAL MEDIA