Art&Business képzést indít a Bankárképző

Hírek

A résztvevők megismerkedhetnek az üzleti és művészeti világ összefüggéseivel, az ilyen irányú befektetési lehetőségekkel, a művészeti piacok működésével, az ezekhez kapcsolódó, jól konvertálható, üzleti előnyt jelentő innovatív pénzügyi megoldásokkal és branding technikákkal. A képzésekben a Bankárképző szakmai partnere a Kortárs Műgyűjtő Akadémia (CCA).

 

A képzési előadói Bencsik Barnabás kurátor, művészettörténész, a Glassyard galéria alapítója és Gajzágó György art consultant, a Kortárs Műgyűjtő Akadémia (CCA) alapító igazgatója.

„A kortárs műgyűjtés élmény, presztízs, befektetés.” – véli a két szakember – „Mert a kortárs ma már több, mint trendi társasági téma.

Az utóbb években a kortárs művészet iránti érdeklődés robbanásszerűen felerősödött, a műtárgypiac globálissá vált, az árak korábban soha nem látott magasságokba szöktek. Egyre többen fedezik fel a műgyűjtést, mint egy olyan befektetési lehetőséget, amely egyszerre jelent intellektuális izgalmat és érzelmi kötődést is. A kortárs esetében a rövid távon nagy értéknövekedést produkáló befektetési történetek se ritkák – írják.

A gyűjteményépítés ismert gyakorlata mellett egyre több vállalat fektet be jelentősebb forrásokat művészeti és kulturális tevékenységekbe azért, hogy ösztönözzék munkatársaikat, fejlesszék szervezeti kultúrájukat vagy az ügyfélélmény érdekében egyedivé formálják márkastratégiájukat úgy, hogy az akár társadalmi elismerést is eredményezzen számukra.

Tekinthetünk-e egy kortárs alkotásra úgy, mint a portófóliónk diverzifikációjának eszközére? Mi mozgatja egy művész árfolyamát, és hogyan lehetünk erre hatással? Mitől lesz egy művészeti befektetés értékálló? Miben hasonlít az art world a tőzsdére? Milyen üzleti előnyökkel jár, ha egy cég a művészettel köti össze az üzeneteit? Hogyan kell ezt jól csinálni, és milyen hibákat ne kövessünk el?

Mindezekről szó lesz a Bankárképző február 22-én induló Art&Business képzésén, ahol banki vezetők, privátbankárok mellett várják mindazokat, akik az üzleti világban szeretnének előre lépni és kreatív, innovatív megoldásokat keresnek. Az interaktív és szemléletformáló, megértés- és élményorientált oktatás a máshol kevéssé hozzáférhető háttéradatokon túl kiválóan illusztrált példákon keresztül adja át a nemzetközi érvényű tematika ismeretanyagát – teszik hozzá.

 

Fotó: Steve Johnson/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA