Az aromaterápiás készítményeket, 100% tisztaságú bevizsgált illóolajokat és natúrkozmetikumokat forgalmazó Aromax Zrt. tavaly decemberben indította el „Zöld erdő – zöld bolygó” programját, a közösségi erdőtelepítéseket szorgalmazó MyForesttel közösen.
Tiszta levegő otthon és a bolygón
A program bevezető kampánya a környezettudatos vásárlókat célozta meg: mindenki, aki az adott időszakban az Aromax webshopon 5 az 1-ben levegőtisztító készüléket vásárolt, egy névre szóló facsemetét kapott ajándékba. Eredetileg 200 fa elültetése volt tervben, de mivel a promóciós készülék másfél hónap alatt elfogyott, így a kampány időtartama meghosszabbításra került, az elültetett fák száma pedig megduplázódott. 400 fa 400 ember éves oxigénigényét fedezi.
Nekem is van egy fám
Az idei őszi faültetésen az önkéntesek mellett a fák tulajdonosai is részt vehettek. Az erdőtelepítésre a Pécs melletti Erzsébet településen került sor, egy 5 hektáros területen. Mivel az aromaxos facsemeték tulajdonosai egyúttal tiszteletbeli „társtulajdonosaivá” is válnak az összes MyForest erdőnek, így megilleti őket a jog, hogy ezeket az örökerdőket bármikor meglátogassák. Az örökerdő elnevezés arra utal, hogy ezeket a fákat senki nem vághatja ki fatermelés céljából.
PR kommunikáció
A Zöld erdő – zöld bolygó programot népszerűsítő kampány social media felületeken, valamint a Centrál Médiacsoport online felületein futott, tovább erősítve azokat a márkaértékeket, amely nélkül ma már egyetlen „szeretetmárka” sem képzelhető el.
Marketing és kommunikációs stratégia: Aromax marketing
Online kommunikáció: Vermis Production
Reklámügynökség: Sherpa Communications
Produkciós cég: Compact Crew