Közleményük szerint az Arena Mall név és az új logó is megtestesíti azt a folyamatos fejlődést, amely az Arenát a hazai piacon egyedülállóan sikeressé teszi.
Több mint 10 éve vagyunk jelen a hazai piacon. Egyedülálló adottságaink és folyamatos, a vásárlók igényeihez igazodó újításaink teszik az Arenát az ország legnépszerűbb bevásárlóközpontjává. Az Arena piaci pozícióját a bevásárlóközpont új tulajdonosa, a NEPI Rockcastle több lépcsőben, folyamatos innovációkkal kívánja tovább erősíteni. Az Arena Mall elnevezés és a megújult arculat a változást jelképezi, törekvésünket a folyamatos újjászületésre. Ezzel új fejezetet nyitunk a bevásárlóközpont életében – idézik Müller Tamást, az Arena Mall igazgatóját.
A váltás a bevásárlóközpont arculatának minden részletére kiterjed és további újdonságokat is hoz majd a jövőben. A 2007-ben megnyílt Arena Mall jelenleg Magyarország piacvezető bevásárlóközpontja, heti átlag 250.000 fős látogatószámmal. Magyarországon az Arena Mallban található meg a legtöbb nemzetközi divatmárka egy fedél alatt. Ez az áruház fő vonzereje a stílus és a divat iránt elkötelezett vásárlók számára, emellett IMAX és felújított VIP mozijával, páratlan kikapcsolódási lehetőséggel is várja a látogatókat – írják.
Az új névvel és a megújult arculattal is változatlanul arra törekszünk, hogy látogatóink számára egyedülálló élménnyé varázsoljuk a vásárlást – tette hozzá Gedeon Éva, az Arena Mall marketing vezetője.