A szekciók élén azonban vannak változások.
A tisztviselők újraválasztásáról is döntöttek a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendes éves közgyűlésén. A tagok a következő két évre is bizalmat szavaztak Aczél László (Y&R) elnöknek. Az ATL szekciót továbbra is Blaskó Nikolett (ACG) vezeti, az elnökségi tagok közé pedig Bölcs Ádámot (Well), Tóth Gábort (Geometry Global) és Urbán Zsoltot (HD Group) is beválasztották. A médiaszekció élén a következő időszakban Szabó Edina (OMD) áll, mellette Gulyás János (MEC Hungary) is helyet foglal az elnökségben. A BTL szekciót mostantól Sipos Dávid (HPS Group) irányítja. Az online szekciót továbbra is Erős Attila (Fastbridge) vezeti, munkáját Kovács Nándor (kirowski Isobar) és Probáld Attila (HPS Digital) segítik. A MAKSZ év elején indult PR szekciója élén Balatoni Zsófia (Uniomedia) áll.
Aczél László, a MAKSZ elnöke újbóli kinevezésével és jövőbeni terveivel kapcsolatban elmondta, hogy a szervezet az elkövetkező időszakban néhány főbb projektre fókuszál majd, de azokat jóval erőteljesebben fogja kommunikálni. Ilyen projekt a Tenderezési Útmutató bővítése, az ügynökségeknek súlyos veszteségeket okozó, meg nem valósuló, „felesleges” tendereztetéssel szembeni fellépés. A MAKSZ idén tervezi megjelentetni Kompenzációs Útmutatóját, melyben az egyes feladatokra fordítandó ügynökségi munkaórák meghatározása mellett különböző kompenzációs modellek is szerepelni fognak. A piackutatókkal (PPT) közösen kidolgozott Reklámkutatási Útmutató szintén idén nyáron kerül bemutatásra. A MAKSZ tervei között szerepel továbbá saját brandjeinek erősítése, mint amilyen az M-Lista, az Arany Penge és az EFFIE; a KRU kreatív utánpótlás-nevelés folytatása a Young Lions, a Portfolio Night, a Nemes Juli-díj és az Eurobest Young Creatives programokkal, valamint az online marketing és BTL oktatási projektek továbbvitele.