A technológiai márka 12 reklámoldalt vásárolt meg az új termék beharangozására.
Április 24-én érkezik az Apple Watch, mellyel a cég belép a hordható okoseszközök piacára, és az esemény kapcsán a marketingstratégiája is átalakult. Mivel a viselhető eszközök divatcikkek is, ezért nyitott a kapcsolódó felületek irányába. A Vogue-ban 12 oldalon át mutatja be az újdonságot, a belépőszintű, gumiszíjas Apple Watch Sporttól a középkategóriás, nemesacél változaton át a luxusmodellig, a 18 karátos aranyból készült Apple Watch Editionig, míg a magazin iPadre készült digitális változatában reklámvideót szerepeltet. A kínai Vogue-ban már tavaly októberben szerepelt egy divatanyagban a termék, márciusban pedig az amerikai Self címlapján jelenik meg.
Emellett tervezik, hogy a párizsi Galeries Lafayette áruházban, majd ezt követően több luxushelyszínen önálló displayt építenek az okosórának. A divatszektorból érkezett Angela Ahrendts vezérigazgató vezetésével az Apple üzletek belső tere is átalakulhat a Watch érkezésének idejére. Elsősorban a leülési, pihenési lehetőségeket bővítenék.
(Forrás: Appleinsider, fotó: Apple)