A ViacomCBS kreatív csapata újra fantasztikus eredményeket ért el

Hírek Kiemelt

A Clio kétségtelenül a reklámszakma és a szórakoztatóipar lehető legmagasabb elismerése, olyannyira, hogy még egy Mad Men-epizód is szólt róla. A ViacomCBS kreatív csapata idén lényegében a hollywoodi reklámgyártókkal, ügynökségeivel és stúdióival mérte össze erejét. A 2021-es Clio Entertainment Awards öt elismerésben is részesítette a vállalat közép-kelet-európai szárnyát A Wall Street farkasa, a Parajelenségek és a Mission: Impossible promóiért, valamint egy éneklő zöldségeket ábrázoló Jóbarátok-kampány miatt.

 

Az aranyszobor különösen értékes, hiszen ez egyike a legkomolyabb elismeréseknek a kreatív szakmában, amit rendkívül nehéz begyűjteni. Clio Aranyat eddig sem a ViacomCBS budapesti csapata, sem más közép-európai médiavállalat nem kapott még soha.

Martin Scorsese pörgős alkotása a brókervilágról, A Wall Street farkasa egy méltó módon elvadult reklámfilmmel érdemelt ki arany és ezüst elismerést. Tom Cruise hihetetlen kaszkadőrmutatványain élcelődött a Mission: Impossible promója, amelyben egy tetőtől talpig begipszelt ember kórházi szenvedéseit követhettük nyomon. A Jóbarátok ikonikus jeleneteit animált zöldségek és konyhai eszközök tolmácsolásában élvezhettük a „Have Friends for Breakfast” jelmondat keretében. Végül bronz kategóriában győzedelmeskedett a Parajelenségek kampánya, mely a hirtelen ijesztgetésekre reflektált.

A díjazott alkotások tehát az alábbiak:

 

A WALL STREET FARKASA

  • ARANY – LEGJOBB SPOT/PROMO (DRÁMA)
  • EZÜST – LEGJOBB VÁGÁS

 

MISSION: IMPOSSIBLE – A KULISSZÁK MÖGÖTT 

  • EZÜST – LEGJOBB FORGATOTT PROMO (DRÁMA)

 

HAVE FRIENDS FOR BREAKFAST!

  • EZÜST – LEGJOBB FORGATOTT PROMO (VÍGJÁTÉK)

 

PARAJELENSÉGEK- A JUMP SCARE KAMPÁNY 

  • BRONZ– LEGJOBB SPOT/PROMO (HORROR)

 

 

SOCIAL MEDIA