Az egyre rövidülő nappalok és az egyre borúsabb idő beköszöntével felértékelődik az egészséges életmód, épp úgy, ahogyan az energiahatékonyság kérdésköre is. A megfelelő mennyiségű fény és jó minőségű levegő elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük testi és lelki egészségünket, ráadásul egy jól megválasztott nyílászáró a pénztárcánkat is kímélheti.
A beépített tetőterek segítenek a jobb térkihasználásban, az otthon értékének növelésében és az egészségesebb beltéri klíma kialakításában – így támogatják a mindennapi komfortérzetet. A tetőterek tökéletes alternatívát jelentenek arra, hogy a növekvő családok változó igényeit kielégítsék: a VELUX Cégcsoport kutatása szerint a megkérdezettek 47%-a inkább építené be a tetőteret, mint költözne új otthonba, ha plusz élettérre lenne szüksége a családnak. A tetőtér beépítése egyébként a legtöbbször (56%) akkor kerül szóba, amikor bővül a család, vagy amikor a gyerekeknek önálló térre lesz szüksége (37%). Ez azért is jó megoldás, mert a gyerekek így megkapják a saját életterüket és privát szférájukat, ugyanakkor a megszokott környezetükben maradhatnak.
A tetőtér egy egészséges és energiahatékony területté válhat az otthonunkban, ami segít megteremteni a harmóniát, elérni a lelki békét és a teljes elégedettséget, miközben bővülő családunk minden igényét kielégítheti – ezt az üzenetrendszert televíziós és digitális megjelenésekkel, social media tartalmakkal, pr-aktivitásokkal és egy új landing oldallal közvetíti a VELUX brand őszi kampánya során. Cél volt a többcsatornás megközelítés, valamint a videós tartalmak előtérbe helyezése is. A márka kiemelt hangsúlyt fektet az összhangra, hogy a választott csatornák, a kreatív anyagok, az üzenetek és az eszközök harmonikusan erősítsék egymást.
Szeptember 4. és 30. között Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban pedig egy nyereményjátékot is indított a vállalat, amelyben újragondolt, VELUX tetőablakokkal beépített tetőterekről várnak kreatív képeket a nevezőktől – írják.
Hiánypótló adatokra és kutatásra épült a VELUX Cégcsoport üzenete
Ahhoz, hogy valóban releváns üzenetet közvetíthessenek, a kampány indulását megelőzően a VELUX Cégcsoport és az ACG reprezentatív kutatást végzett a tetőterekkel kapcsolatban: vizsgálták a felhasználási szokásokat, az értéknövelő hatást, valamint a beépítéssel kapcsolatban felmerülő félelmeket is. Az előkészületek során végzett reprezentatív kutatást a VELUX Cégcsoport és az ACG Magyarországon, Csehországban, Lengyelországban és Szlovákiában koordinálta. Magyarországon ezenkívül egy átfogó és hiánypótló Tetőtéri Panoráma is készül, amely a kutatási eredményeken túl további szakmai információkat kínál a hazai ingatlanpiac és a tetőterek helyzetéről.
A kampány kreatív anyagaiért és az angol nyelvű master szövegekért, a social media mastereiért és a lokál koordinációért, a pr master anyagokért és a lokál koordinációért, valamint a landing page fejlesztéséért egyaránt az ACG felelt. Az ügynökség a vállalattal lead model szerint működik együtt, ennek fényében az őszi Create Demand kampány pr-koncepcióját is 4+3 országban valósítja meg. A kampány social media kommunikációját négy országban végzik – teszik hozzá.