A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését

Hírek Kiemelt

A UPS (NYSE:UPS) kiadta 18. éves fenntarthatósági jelentését, “Felgyorsított fenntarthatósági megoldások” címmel. Az interaktív digitális riport a vállalat 2020 és 2025 közötti időszak fenntarthatósági céljainak elérése érdekében, a 2019 során tett stratégiai lépéseket mutatja be.

 

Ezek között is kiemelkedő jelentőségű az a négy vállalás, melyet a vállalat egy évvel a céldátum előtt teljesített:

  • a cég 123,8 millió dollárt költött jótékony kezdeményezésekre,
  • a dolgozók összesen 21,7 millió önkéntes órát ajánlottak fel,
  • 15,4 millió fát ültettek, és
  • az autóbalesetek gyakoriságát 3,1 százalékkal sikerült csökkenteni.

Az elmúlt évtized során a UPS több mint egymilliárd dollárt fektetett be az alternatív üzemanyaggal működő, fejlett gépjárműtechnológiákba és az ezeket támogató infrastruktúrába. A UPS mára a logisztikai iparág legnagyobb biogáz felhasználója, és a vállalat több mint 10.300 járműből álló alternatív meghajtású flottával rendelkezik.

A UPS tavaly jelentette be, hogy 2022-ig bezárólag újabb 6.000 gázüzemű szállítókocsit vásárol. Idén januárban pedig a vállalat az Arrival nevű angliai startupba fektetett be, és döntött a cég 10.000 darab elektromos járműve megvásárlásáról is.

“A UPS 2016-ban állította fel jelenlegi fenntarthatósági céljait, hogy a vállalat csökkentse környezeti hatását, felgyorsítsa iparági vezető munkabiztonsági programjait, és támogassa a helyi közösségek fejlődését is – mondta el Suzanne Lindsay-Walker a UPS fenntarthatósági igazgatója. – Fontos számunkra, hogy ügyfeleink és egyéb partnereink a legmegbízhatóbb forrásból értesüljenek a fenntarthatóság terén elért eredményeinkről. Éppen ezért iparági vezetők vagyunk az átfogó fenntarthatóósági riportálás terén.”

A UPS idén először a többi dokumentum mellett kiadja a Fenntarthatósági Számviteli Standard Testület (SASB) elvárásai alapján készített jelentését is a részvényesek számára. Ez a jelentés abban segíti a befektetőket, hogy a vállalatok fenntarthatósági lépéseit könnyebben összehasonlíthassák iparágakon belül és különböző iparágak között is. Ugyanakkor ez a lépés is aláhúzza a UPS törekvését, hogy a fenntarthatósági intézkedéseket, mint például az alternatív üzemanyagok súlyának növelését, az üzleti stratégia szintjére emelje.

 

A UPS Alapítvány is túlhaladta célkitűzéseit

A UPS fenntarthatósági programjaival párhuzamosan a UPS Alapítvány is számos környezetvédelmi és társadalmi ügyet támogat. Az alapítvány mai bejelentése szerint szintén túlhaladta a faültetés és munkavállalói önkéntesség kapcsán kitűzött céljait. 2015 óta a világ 58 országában, közel 15 és fél millió fát ültettek, mellyel élelemforrást, munkát, időjárással, klímaváltozással és talajerózióval szembeni védelmet, valamint tisztább levegőt biztosítottak az elkövetkező generációk számára. Ez az eredmény első sorban a dolgozók bevonásának és a különböző vezető környezetvédelmi az Arbor Day Foundation, a The Nature Conservancy, a Föld Napja Hálózat, a Keep America Beautiful, a Nemzeti Park Alapítvány és a WWF.

A dolgozók által vállalt önkéntes órák száma 2011 óta 60 százalékkal növekedett, melynek pénzben kifejezett értéke 533 millió dollárt tett ki; a munkavállalók több ezer nonprofit szervezetnek segítettek a világ legkülönbözőbb pontjain. A UPS 2020-ban felkerült a Points of Light, a világ legnagyobb önkéntes munkának szentelt szervezetének 50-es listájára, a Civic 50-re.

A UPS a faji egyenlőség terén is újabb jelentős lépéseket tett a munkavállalók és a a nonprofit hálózata bevonásával. Az új, célzott intézkedések többek között a gyűlölet-bűncselekmények elleni jogalkotás támogatását, a munkahelyteremtéssel, oktatással, kisvállalkozások támogatásával, jogsegéllyel és változások előmozdításával foglalkozó szervezeteknek juttatott adományokat, valamint egy egymillió felajánlott önkéntes órát ölelnek fel, melynek során a UPS munkatársai mentor- és oktatási programokban segítenek a hátrányos helyzetű fekete közösségekben.

A UPS friss fenntarthatósági jelentése itt olvasható.

SOCIAL MEDIA