A vadonatúj, Európában tervezett, fejlesztett és gyártott, kifejezetten az európai vásárlók igényeinek kielégítésére megszületett modell az eredeti Toyota C-HR sikereire épít.
A következő generációs Toyota C-HR radikális megjelenésnek köszönhetően egy „sorozatgyártású koncepcióautó” benyomását kelti, miközben a modern belső kialakítás a funkcionalitást fejlett kényelemmel ötvözi. Még nagyobb fókuszba került ezen felül a fenntarthatóság az újrahasznosított és vegán anyagok fokozott felhasználásával, valamint a tömegcsökkentés és az új gyártási eljárások révén elért széndioxid-kibocsátás csökkentéssel. A vadonatúj Toyota C-HR mindezeken túl személyre szabott felhasználói élményt kínál, amely zökkenőmentes és intuitív kezelhetőséget és csatlakozást biztosít, beleértve az új digitális kulcsot is. Az új generációs modell kizárólag elektrifikált hajtásláncokkal lesz elérhető: az 1,8 és 2,0 literes öntöltő hibrid elektromos meghajtás mellett megjelenik a kínálatban a 2,0 literes plug-in hibrid elektromos erőforrás is, megnövelt tisztán elektromos hatótávolsággal. A 2,0 literes PHEV geofence funkciója automatikusan tisztán elektromos üzemmódba kapcsolja az autót, ha a vezető behajt egy alacsony károsanyag-kibocsátású zónába (LEZ) – írják.
Az eredeti Toyota C-HR bemutatása fordulópontot jelentett a Toyota számára. Radikális belépő volt egy kiélezett piacra, kontrasztot adva a hagyományos SUV-stílusnak: drámai, éles vonalakkal megrajzolt formái közelebb állnak a kortárs sportkupék megjelenéséhez. Megosztó karakteréből adódó sikere segített átformálni a Toyota megítélését Európában, erős érzelmi töltetet adva a márkának. Az emberek határozottan reagáltak, a vásárlók több mint fele az autó stílusát jelölte meg a vásárlás fő okaként. A Toyota C-HR a Toyota legjobban teljesítő modellje lett az eladások növelése terén. A vadonatúj, következő generációs Toyota C-HR avantgárd formáival, fejlett technológiáival, valamint hibrid és plug-in hibrid hajtásláncaival – amelyek nagyobb teljesítményt, fokozott vezetési élményt és jobb tisztán elektromos képességeket kínálnak – magasabb szintre emeli elődje amúgy is kiemelkedő minőségét és pozícióját. Ez is megerősíti a Toyota Európa iránti elkötelezettségét: az új modellt Európában, az európai vásárlók igényeit szem előtt tartva tervezték meg, és kizárólag Európában gyártják, beleértve a nagyfeszültségű akkumulátoregységek összeszerelését is – teszik hozzá.
Az eredeti Toyota C-HR előrelépést jelentett a minőségérzet terén, az új modell pedig még tovább megy, hiszen az utastér formái még inkább prémium és kifinomult érzéseket keltenek. Minden kezelőszerv a vezetőtérben összpontosul, míg a vízszintes műszerfal elrendezés és a „szárnyas” formai kialakítás az utasok számára azt az érzést adja, hogy az utastér körülöleli őket, ezzel fokozva a kényelemérzetet.