A szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya

Hírek Kiemelt

A Deutsche Telekom idei nemzetközi karácsonyi kampánya egymás megértéséről, a kölcsönös figyelemről és azokról a kérdésekről szól, amelyek valóban összekötnek bennünket az év minden napján. A kampány filmjét a MUW Saatchi & Saatchi (Szlovákia) készítette.

 

A film kísérőzenéje az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dal. A tavalyi évhez hasonlóan a Deutsche Telekom ismét nemzetközi karácsonyi kampányt fejlesztett, így a központi reklámfilm kilenc országban – köztük Magyarországon – egyszerre fut.

„Idei karácsonyi kampányunkkal azt szeretnénk elmondani, hogy az ünnep legnagyobb ajándéka a valódi odafigyelés. Meggyőződésünk, hogy egymás jobb megismerése előrevisz bennünket. Felelős márkaként fontosnak tartjuk, hogy egy olyan, nehézségekkel terhelt időszakban, mint a jelenlegi, egymás megértésére, az értő figyelemre biztassuk az embereket. Mi pedig kiemelten odafigyelünk ügyfeleinkre, akiknek ezúttal is számos jósággal kedveskedünk, bizonyítva ezzel azt, hogy ebben az időszakban is számíthatnak ránk” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A hazai kampány keretében egy különleges digitális kártyajátékkal is készül a Telekom, mely a nemrég indított Hello Szülő oldalon (www.helloszulo.hu) lesz elérhető december közepétől. Ez a pszichológiai megközelítésű kártyajáték olyan beszélgetéseket indíthat el a családban, amely egymás és önmagunk jobb megértéséhez vezet el bennünket. A játékhoz elég egy telefon vagy tablet, amit az asztal közepére rakva, közösen használhatnak a családtagok.

„Karácsonyi kampányunk egyben új szlogenünk bevezető kampánya is. Connecting your world. – december 1-től ezt a szlogent használja nemzetközi szinten a Telekom márka. Azt szeretnénk üzenni ezzel az embereknek, hogy digitális optimistákként összekötjük őket a digitális világ által nyújtott végtelen lehetőségekkel. A mi küldetésünk, hogy ezeket a lehetőségeket felhasználva mindenki elérhesse a céljait, sikeresebb legyen a magán vagy az üzleti életben.” – mondta a kampánnyal kapcsolatban Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA